jag vill ha hjälp å klippa ihop en bild på tre personer... men vill ICKE lägga ut dem här!! hur många kan man lita på på fb.....haha ...NONE!! nä men allvarligt!
nån jag kan maila bilderna till å få hjälp? min ps är nere...hela min dator håller på å lägga av....
bilden ska upp i tryck serrni!!....å de tre personerna vet inte om det än, men jag vill inte lägga ut bilder på dem här...
Ajdå. Men du ska nog kunna ställa upp megapixlarna någonstans på din kamera för den där bilden var nog inte ens 1 megapixel nu
Tills nästa gång alltså.
Ska göra ett försök ändå, när musarmen slutar vara en musarm. Om ingen annan hinner före.
Bilden har ett par år på nacken och det är taget med en enmegapixelkamera. Har en ny nu =) Men tack för tipset =)
hehe, tack så jättemycket =)
de kan nog vara lugn... verkar vara lagom hets kring bilder där det inte ska bli vampyrer eller zombies o.s.v
de kan nog vara lugn... verkar vara lagom hets kring bilder där det inte ska bli vampyrer eller zombies o.s.v
Tji fick du, se inlägget ovanför detta
Nåja. Jag kunde inte somna så satte mig en stund ändå. Om något inte blev ok så skyller jag på att drivrutinerna till mitt ritbord krånglar så jag fick jobba med mus.
Nåja. Jag kunde inte somna så satte mig en stund ändå. Om något inte blev ok så skyller jag på att drivrutinerna till mitt ritbord krånglar så jag fick jobba med mus.
Edit: Så nu har jag pillat lite... blev inte direkt bra. Var längesedan jag pilla med photoshop, har glömt av massa knep. Listerna skulle bli i samma färg som bilen men det blev skit av det.