körde en gång i tiden med dubbla msn rutor igång. med olika login såklart. detta gjorde jag med msn discovery. men jag söker nu annat program . och det skall funka till vista. förslag?
Har länge tänkt ha en MSN-lista för vänner och sån't, och en annan för tvåankåta FB:are. Var beredd att lägga idén på hyllan då jag trodde att detta inte var möjligt, men se där! Det är ju visst det.
Om du inte kör vista så kan du göra så att du har den gamla versionen igång, som alltid är installerad på datorn och sedan någon nyare version igång samtidigt.
Om du inte kör vista så kan du göra så att du har den gamla versionen igång, som alltid är installerad på datorn och sedan någon nyare version igång samtidigt.
här kör vi kvalitet framför kvantitet. Forntiden är över sedan länge gubbe
Tänk på att inte acceptera "sponsorprogrammen" med MSN plus, det innebär en jävla massa spyware. Om du däremot väljer att INTE GE DITT STÖD så kommer inga sponsorprogram installeras. Bra skit.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!