• 4
  • 5
2008-04-14, 23:55
Bannlyst
Bump.

Ngra nyheter vad gller Samuelsson+MMA?
Citera
2008-04-15, 18:08
Medlem
r inte han nrmare 40 r snart?
Citera
2008-09-20, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knegroff
r inte han nrmare 40 r snart?

.. han har vl nd en del krut i kroppen kvar. (bump)
Citera
2008-09-20, 16:11
Medlem
SheriffeN^^s avatar
Nu verkar alla fokusera p brottning och groundgame.

Jag stller mig frgande till hur vl han skulle ta lowkicks t.ex.? Eller hur ser det ut i de tyngre kategorierna, finns det mnga ver t.ex. cro-cops storlek som r riktigt bra p att sparka?

Skulle ngon lite mindre striker kunna hlla distans matchen igenom? Eller iaf undvika att bli submittad?
Citera
2008-09-21, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greger12
hur mnga 120kg brottare brukar du se i t.ex pride, ufc ?

edit : Och jag har alldrig sagt att det inte finns folk som kan ta honom, men det skulle vara kul att se hur pass lngt han kan komma bara p sin storlek och styrka, han skulle garanterat vinna ngra fighter.

du sg t.ex p fedor vad han hadde problem mot hong man, visst han submittade honom ganska snabbt , men han frskte t.ex kasta honom 2ggr utan att lyckas, om vi d tar samuelsson som r 10x starkare ocks s frgan r om ngon ns skulle f ner honom p mattan.

Och knocka den killen r nog inte ltt det hller, ja vrldens top fighters skulle garanterat f problem mot han.

Tror Fedor skulle slakta han i frsta ronden, kanske tom inom frsta minuten. Som Tim Sylvia matchen fast nnu snabbare skert.
Citera
2008-09-22, 00:28
Medlem
ga_mannens avatar
Om samuelsson var med tror jag han skulle f framgngar i stil med bob sapp, tror dock att Magnus skulle g bttre n sapp, men ngra mstartitlar skulle han knappast f.

Tror fr vrigt att folk skulle f svrt att submitta honom, att strypa ngon med dom nackmusklerna kan inte vara ltt ^^
Citera
2008-09-22, 19:04
Medlem
Samuelsson r ju frbaskat stark ser ut som en riktigt bondlpp. Tnkte p brock lesner, ser ju frbannat stark ut med, tror ni han kan f armen bruten i en armbar?
Citera
2008-09-23, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SheriffeN^^
Nu verkar alla fokusera p brottning och groundgame.

Jag stller mig frgande till hur vl han skulle ta lowkicks t.ex.? Eller hur ser det ut i de tyngre kategorierna, finns det mnga ver t.ex. cro-cops storlek som r riktigt bra p att sparka?

Skulle ngon lite mindre striker kunna hlla distans matchen igenom? Eller iaf undvika att bli submittad?

Low Kicks klarar han bra tror jag. Han r s stor att det inte kommer gra jvligt ont.

Det blir svrt att sparka upp till 2m och ven om de lyckas s har han 60cm runt armarna och vrldens starkaste armar och kan gott skydda sig.

Men det r nog mest stand-up fighters som skulle klara honom. P marken r han ju s jvla brutalt stark att det blir svrt att submitta honom ven om hans skills inte r allt fr bra.
Citera
2008-09-23, 18:35
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allfadern
Low Kicks klarar han bra tror jag. Han r s stor att det inte kommer gra jvligt ont.

Snicksnack, ingen trning infr legkicks och man tar defintivit inte emot mnga alls. Spelar ingen roll om dom r grova om man mter nn som kan legkicks.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in