Flashback bygger pepparkakshus!
2012-08-10, 08:35
Medlem
Odeyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menvainihelvete
Magdas(magsjukan) hade ju mycket skumma saker för sig med maten och snålturkbröderna på tango skulle jag mycket väl kunna tänka mig att det var dom serverar ju vad som helst som dom tjänar pengar på. Dom har nu flyttat ner till metropolen vid flempan centrum. Har minskat sin oms drastiskt nuförtiden haha

Vi har uppenbarligen inte samma syn på portionsstorlekar Magdas har jag inte haft problem med, kanske haft tur...

Det är dessutom skillnad på Tango och Lilla Tango. Den förra, Tango, ligger kvar i Novum (och där håller jag med dig om snålturkar). Lilla Tango har blivit Metropolen och har haft en bra omsättning vid luncherna under sommaren när Alfreds och Matmakarna varit stängda. Vi får se hur det utvecklas under hösten.
Citera
2012-08-10, 09:23
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skrudis
Mår illa av gatukök á la Sibylla som serverar kebab, bestående av simpel skav med äcklig hamburgerdressing och ketchup, med typ en saltsyrlig smak. Därtill ruttna pommes och sladdrig grönsallad.

Håller med om att gatukök (Sibylla, Scan m. fl.) har den tveklöst sämsta kebaben.

De ska hålla sig till det de är bra på - dvs korv och hamburgare.
Citera
2015-11-14, 18:20
Medlem
Linköping måste ha Sveriges sämsta kebab.
Citera
2015-11-14, 18:48
Medlem
Hörde tala som ett hak i Lindesberg där man fick snus i kebaben. Någon Lindesbergare som vet mer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in