Detta är en hypotetisk fråga:
Säg att jag har 100.000 SEK som jag vill investera i US$ för jag tror att dollar-värdet kommer att stiga framöver.
Är det en bra idé att sätta in dem på mitt Neteller-konto som US$ och vänta tills valutan stiger till ett värde jag tycker är "lagom" och sedan ta ut pengarna?
Blir det svårt att få värdeökningen att överskrida Netellers avgifter?
Kommer jag att få betala skatt på vinsten?
Finns det enklare, billigare eller bara allmänt bättre sätt att göra detta på? Det kanske är en dålig idé från första början?