• 3
  • 4
2008-01-11, 14:55
Bannlyst
Kammar bara över flinten så är det fixat
Citera
2008-01-17, 21:45
Medlem
ang innerslang

Det är flinten som skiljer männen från pojkarna.Sluta grina över nåt som är naturligt.Tycker kvinnor kan hålla på med sånt som push-up,löshår,silicon och annat.Men det är dom som kommenterar flinten mest.Sen går dom hem och tvättar bort utseendet.Tar av sig pattarna och släpper ut hängarslet.
Citera
2008-01-17, 21:54
Medlem
Somliga är ju 18 år och flintis.

Funderar starkt på att göra implantat, rent kariärsmässigt tror jag att pengarna skulle tjänas in igen då utseende idag är en stor inkomstkälla, lika så ekonomist som socialt.

Folk som har mycket hår kan aldrig förstå vilken depression och förtvivlan håravfall kan skapa.
Senast redigerad av Obefintlig 2008-01-17 kl. 21:56.
Citera
2008-01-18, 01:37
Medlem
I_O_Us avatar
Gud vad hemskt att vara kille om man råkar ha flintanlag. Håret är minst 70% av utseendet. Ett fulare ansikte kan kompenseras med snyggt hår/frisyr.

Alla passar ju inte direkt i helrakat. Tänk om man har ett asfult format huvud, eller en gigantisk melonskalle, hur snyggt är det då med helsnagg..
Citera
2008-01-18, 01:38
Medlem
schabo-labos avatar
Det är snyggt med rakat. Har varit rakad i sex år. Inga problem.
Fast det enda negativa är att man blir utpekad som den rakade biff-wanna-be-tuffing-typen fast man inte har dem intentionerna.
Citera
2008-01-18, 01:40
Medlem
motsatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schabo-labo
Det är snyggt med rakat. Har varit rakad i sex år. Inga problem.
Fast det enda negativa är att man blir utpekad som den rakade biff-wanna-be-tuffing-typen fast man inte har dem intentionerna.

haha såsant.
Rakade mej för första gången för 2 veckor sedan.
Sedan dess är man "huligan" eller så.
Fast det märks på vissa när dem tittar på en, att dem har sina tankar om en.
Kan ju bero på att jag är 1,93 lång o väger 100 pannor
Citera
2008-01-20, 21:34
Medlem
Tänk på!!

Alla här använder smilies ofta.Syns i dom flesta inlägg.Jättepopulär kille utan ett strå på knoppen.Man kan alltså bli grymt omtyckt utan hår.Sabba inte självförtroendet genom att trycka ner dig själv.Med stort självförtroende fäller du kvinnorna med eller utan hår.
Citera
2008-01-20, 23:53
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Idag är det så vanligt att killar har rakad skalle, eller kort maskinklippt hår att ingen reagerar över det. Vad du än gör ska du inte spara ut det lilla hår du har. Det ser så fruktansvärt töntigt ut. Förr i tiden var det status att ha håret kvar när man blev äldre och det är därför man fortfarande ser dessa "Robin Hood-frisyrer" på äldre män...
Citera
2008-01-21, 01:53
Medlem
CubKobos avatar
Jag är 23 och har varit halvflint i ca 3 år. Har fortfarande såpass kvar på toppen att jag kan forma det något om jag låter det växa ut lite, men oftast har jag rakat med mössa oavsett årstid.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in