2008-01-02, 19:10
Medlem
Nemans avatar
Nu r det shr att en kollega skaffat ett MS Windows XP MCE tangentbord. Det fungerar med hjlp av IR-teknik, men inte tillsammans med Macbookens IR-mottagare. Kan man f dessa tv skapelser att fungera med varandra?
Citera
2008-01-02, 19:27
Medlem
skinner5000s avatar
Nu r jag inte sker, men jag har ftt fr mig att IR-gat p macbooken enbart r till fr fjrrkontrollen och fungerar inte med andra enheter, men helt sker r jag inte.
Citera
2008-01-02, 19:34
Medlem
Nemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skinner5000
Nu r jag inte sker, men jag har ftt fr mig att IR-gat p macbooken enbart r till fr fjrrkontrollen och fungerar inte med andra enheter, men helt sker r jag inte.

Skulle det fungera om man kpte en separat IR-mottagare?
Citera
2008-01-03, 11:59
Medlem
skinner5000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neman
Skulle det fungera om man kpte en separat IR-mottagare?
Ja det r jag rtt s sker p att det skulle. Men r du sker p att det r ett IR-tangentbord d? Fr det finns ju dels bltandstangentbord men ven de som har ngon slags egen verfring.
Citera
2008-01-03, 13:54
Medlem
Nemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skinner5000
Ja det r jag rtt s sker p att det skulle. Men r du sker p att det r ett IR-tangentbord d? Fr det finns ju dels bltandstangentbord men ven de som har ngon slags egen verfring.

100% sker att det r IR.
Citera
2008-01-03, 14:52
Medlem
skinner5000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neman
100% sker att det r IR.
Ok, fljde det inte med ngot IR-ga nr tangentbordet kptes? Hur som helst borde det funka med valfritt IR-ga, men sker r jag inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in