Nu r det shr att en kollega skaffat ett MS Windows XP MCE tangentbord. Det fungerar med hjlp av IR-teknik, men inte tillsammans med Macbookens IR-mottagare. Kan man f dessa tv skapelser att fungera med varandra?
Nu r jag inte sker, men jag har ftt fr mig att IR-gat p macbooken enbart r till fr fjrrkontrollen och fungerar inte med andra enheter, men helt sker r jag inte.
Nu r jag inte sker, men jag har ftt fr mig att IR-gat p macbooken enbart r till fr fjrrkontrollen och fungerar inte med andra enheter, men helt sker r jag inte.
Skulle det fungera om man kpte en separat IR-mottagare?
Skulle det fungera om man kpte en separat IR-mottagare?
Ja det r jag rtt s sker p att det skulle. Men r du sker p att det r ett IR-tangentbord d? Fr det finns ju dels bltandstangentbord men ven de som har ngon slags egen verfring.
Ja det r jag rtt s sker p att det skulle. Men r du sker p att det r ett IR-tangentbord d? Fr det finns ju dels bltandstangentbord men ven de som har ngon slags egen verfring.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!