2008-01-02, 21:58
Citat:
Ursprungligen postat av j0h2n
De kommer inte kunna väcka något åtal för narkotikabrott, och i alla fall inte fälla dig, om du inom gränsen för ringa hemma, sköter förhöret snyggt och erkänner innehav för eget bruk, i alla fall inte första gången.
Din kommentar angående polisen stämmer helt enkelt inte, enligt min erfarenhet. Polisen "pressar" inte folk på någonting för att de köpt hash för eget bruk. De frågar en gång i förhör vem du köpt det av, och då säger du "Jag kommer inte ihåg" eller "En snubbe i random ställe".
Såklart ska man variera möteställena och inte alltid möta folk i trappuppgången, men du skrev "aldrig"
Tja, it's a hard way to make an easy living..
Din kommentar angående polisen stämmer helt enkelt inte, enligt min erfarenhet. Polisen "pressar" inte folk på någonting för att de köpt hash för eget bruk. De frågar en gång i förhör vem du köpt det av, och då säger du "Jag kommer inte ihåg" eller "En snubbe i random ställe".
Såklart ska man variera möteställena och inte alltid möta folk i trappuppgången, men du skrev "aldrig"

Tja, it's a hard way to make an easy living..

jag har aldrig torskat för nått (och nej jag becknar inte tycker helt enkelt att det är för många risker och arbete för lite pengar) men har polare som har råkat ut för rk och nova och dom är inte dom trevligaste har hört dom berättat typ liknande komentarer "Tror du inte att jag vet att det är nisse nilsson som säljer, tror du jag är så jävla dum!?" dom där lirarna kan vara riktigt otrevliga och skrämmande för många människor sen speciellt för dom yngre som torskar "vad kommer din mamma säga om hon fick veta att du är en liten skitig knarkare jag tror att hon kommer skämmas" dom är rätt duktiga på att manipulera folk kan jag ju säga,
sen fö skulle det vara en dröm om alla som röker kunde och hade möjligheten att odla själva gjorde det då skulle snuten ha problem tänk vad svårt dom skulle ha att kartlägga folk