2008-01-01, 20:44
Medlem
Mad monks avatar
Ja efter att ha försökt förra en vettig debatt på denna forumavdelning har jag gett upp det är en omöjlighet att debattera på detta forum pga den närmast osmakliga censuren därinne.

Är det för att någon här har kalla fötter och tror att bloggare från aftonbladet kommer få forumet nedstängt vad är det ni är så rädda för egentligen? Grattis ni har tystat ännu en invandringskritisk röst. Numera ska jag ansluta mig till PK-maffian så att alla(h) blir nöjda.
2008-01-01, 20:47
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Ja efter att ha försökt förra en vettig debatt på denna forumavdelning har jag gett upp det är en omöjlighet att debattera på detta forum pga de närmast osmakliga censuren därinne.

Är det för att någon här ha kalla fötter och tror att bloggare från aftonbladet kommer få forumer nedstängt vad är det ni är så rädda för egentligen? Grattis ni har tystat ännu en invandringskritisk röst. Numera ska jag ansluta mig till PK-maffian så att alla(h) blir nöjda.

Lite länkar på vad som är fel hade suttit på sin plats kanske? Är det inlägg som blivit raderade så peka ut vilken tråd det gäller så vi mods kan ta en titt.
2008-01-01, 21:14
Medlem
beyonds avatar
Avstängd?

Edit:
Aha: http://www.flashback.org/showthread.php?t=597007
2008-01-01, 21:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av beyond
Avstängd?
Det är en åkomma som ofta drabbar invandringskritiska röster i I&I.

ett fyrfaldigt leve för hmf och allt som gjort I&I till vad det är idag
2008-01-01, 21:19
Medlem
Tekoppars avatar
Finns det någon mod i I&I som är emot invandrare?
2008-01-01, 21:23
Medlem
Fet-Everts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ytspänning
Det är en åkomma som ofta drabbar invandringskritiska röster i I&I.

ett fyrfaldigt leve för hmf och allt som gjort I&I till vad det är idag
Men larv! Det kan väl inte vara så svårt att debattera på en anständig nivå, även om man är främlingsfientlig?
2008-01-01, 21:26
Medlem
jrosens avatar
Då användaren är varnad & avstängd så känns tråden lite meningslös.
Tråd låst
/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in