Ja efter att ha försökt förra en vettig debatt på denna forumavdelning har jag gett upp det är en omöjlighet att debattera på detta forum pga den närmast osmakliga censuren därinne.
Är det för att någon här har kalla fötter och tror att bloggare från aftonbladet kommer få forumet nedstängt vad är det ni är så rädda för egentligen? Grattis ni har tystat ännu en invandringskritisk röst. Numera ska jag ansluta mig till PK-maffian så att alla(h) blir nöjda.
Ja efter att ha försökt förra en vettig debatt på denna forumavdelning har jag gett upp det är en omöjlighet att debattera på detta forum pga de närmast osmakliga censuren därinne.
Är det för att någon här ha kalla fötter och tror att bloggare från aftonbladet kommer få forumer nedstängt vad är det ni är så rädda för egentligen? Grattis ni har tystat ännu en invandringskritisk röst. Numera ska jag ansluta mig till PK-maffian så att alla(h) blir nöjda.
Lite länkar på vad som är fel hade suttit på sin plats kanske? Är det inlägg som blivit raderade så peka ut vilken tråd det gäller så vi mods kan ta en titt.