2008-01-01, 16:25
Bannlyst
Jag vill ge en ros åt Flashback för att forumet fyller en viktig samhällelig funktion och har ett högt underhållningsvärde.

MVH

/ Eugen Fotogen (den riktige)
2008-01-01, 16:35
Medlem
ojns avatar
Jag tycker rosor är tråkiga, så jag ger admin, mina kollegor och framför allt alla användare varsin fruktkorg, som tack för att ni finns.

Frukt är godis!
2008-01-01, 16:36
Medlem
Jolines avatar
Jag vill oxå ge en ros, iaf vad gäller inlägget på jaktdelen av han som är så rädd för vargar att han måste släpa med ett svärd ut på fjället!!!
2008-01-01, 16:43
Bannlyst
Jag har ju redan förklarat i en tråd att jag har svårt med rosor vid såna här tillfällen så jag står över dem.. Men det är en bra tråd och får den mot alla odds leva återkommer jag med en massa ris så fort jag har behovet..

Kan förresten börja med att risa den som tyckte RB passar som mod i laidback, hans personlighet gör sig inte bra som mod i det delforumet.. Observera att det är den som var ansvarig för att han blev mod där som får riset, inte RB.. varför int RB får ris för sina usla modereringsinsatser i lb låter jag vara osagt, det fionns ju trots allt en gräns på 10000 tecken..

och nu när jag skulle använda confusedsmileyn kom jag på att den nolla som bestämt att vi ska ha flytande smileys i rutan till höger där man snabbväljer ska randas av ett stort knippe ris med isklumpar i..
2008-01-01, 16:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Joline
Jag vill oxå ge en ros, iaf vad gäller inlägget på jaktdelen av han som är så rädd för vargar att han måste släpa med ett svärd ut på fjället!!!
App, app, app...nu är det endast ris eller ros åt Flashback som funktion, fenomén och forum det gäller här (härlig alitteration, va?). Du är alltså inte i Laidback nu (även om denna avdelningen känns litet som ett surrogat för Laidback för just mig, därför att jag av någon outgrundlig anledning är avstängd från detsamma).

Gör om, gör rätt!

MVH

2008-01-01, 16:46
Medlem
Ankishs avatar
Ris till Flashback och dess admin om han föll för grupptrycket och tog bort en tråd när några moral tanter på Aftonbladet klagande.

Edit: Jag ändrade om så det gällde flashback och inte admin endast.
2008-01-01, 17:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av älskling
Men det är en bra tråd och får den mot alla odds leva återkommer jag med en massa ris så fort jag har behovet..
Tro mig, den kommer att få fortleva (kraftiga efterspel är att vänta annars, som någon brukar uttrycka sig).

Citat:
Ursprungligen postat av älskling
Kan förresten börja med att risa den som tyckte RB passar som mod i laidback, hans personlighet gör sig inte bra som mod i det delforumet.. Observera att det är den som var ansvarig för att han blev mod där som får riset, inte RB.. varför int RB får ris för sina usla modereringsinsatser i lb låter jag vara osagt, det fionns ju trots allt en gräns på 10000 tecken..
Jag instämmer faktiskt helt med föregående talare. RB är troligtvis den moderator på Flashback jag hyser mest respekt och sympatier för, men han har mycket riktigt alltför "korrekta" och melankoliska personlighetsdrag för att passa in i Laidback. Han bör enligt mitt tycke inte moderera i delforum som har med humor eller "soft snack" att göra - RB är en gravallvarlig "skjutjärnsmoderator" och bör alltså få uppgifter därefter.

MVH

/ Eugen Fotogen (den riktige), avstängd från Laidback av någon outgrundlig anledning...
2008-01-01, 17:18
Medlem
Upofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eugen Fotogen
Jag vill ge en ros åt Flashback för att forumet fyller en viktig samhällelig funktion och har ett högt underhållningsvärde.

MVH

Är "Flashback" ditt nya "Laidback" månne?
2008-01-01, 17:20
Medlem
occasuss avatar
Byt logga, ta bort alla smilies.
2008-01-01, 17:23
Medlem
Rostmannens avatar
ris till mig för felpost!
2008-01-01, 17:26
Medlem
Läskigs avatar
Ris till att man mer och mer har börjat censurera obekväma åsikter och beskrivningar av teoretiska handlingar i sann familjeliv.se-anda...

se t.ex. http://www.flashback.org/showthread.php?t=596762
2008-01-01, 17:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Läskig
Ris till att man mer och mer har börjat censurera obekväma åsikter och beskrivningar av teoretiska handlingar i sann familjeliv.se-anda...
Du menar att Flashback fylls med alltmer med bl a etik och moral? Om det nu verkligen förhåller sig så, måste jag få tillstå att det är något mycket positivt och därför bör rosas.

Jag tycker för övrigt att Flashback klingar något av "oförskämd pojkspoling" och bör arbeta på sitt uppförande och uppfostran å det kraftigaste. Vet hut, Flashback!

MVH

• 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in