Citat:
Ursprungligen postat av älskling
Men det är en bra tråd och får den mot alla odds leva återkommer jag med en massa ris så fort jag har behovet..
Tro mig, den kommer att få fortleva (kraftiga efterspel är att vänta annars, som någon brukar uttrycka sig).
Citat:
Ursprungligen postat av älskling
Kan förresten börja med att risa den som tyckte RB passar som mod i laidback, hans personlighet gör sig inte bra som mod i det delforumet.. Observera att det är den som var ansvarig för att han blev mod där som får riset, inte RB.. varför int RB får ris för sina usla modereringsinsatser i lb låter jag vara osagt, det fionns ju trots allt en gräns på 10000 tecken..
Jag instämmer faktiskt helt med föregående talare. RB är troligtvis den moderator på Flashback jag hyser mest respekt och sympatier för, men han har mycket riktigt alltför "korrekta" och melankoliska personlighetsdrag för att passa in i Laidback. Han bör enligt mitt tycke inte moderera i delforum som har med humor eller "soft snack" att göra - RB är en gravallvarlig "skjutjärnsmoderator" och bör alltså få uppgifter därefter.
MVH
/ Eugen Fotogen (den riktige), avstängd från Laidback av någon outgrundlig anledning...