2008-01-01, 10:48
Medlem
Drapåtrissors avatar
Vet inte om jag är unik men dom kvinnor jag träffat har oftast saknat sinne för humor. Den manliga humorn är kanske lite råare typ skratta åt folk som drattar på ändan och liknande. Är kvinnor mer humorfria än män i allmänhet?
Citera
2008-01-01, 12:33
Bannlyst
Kvinnlig humor är inte kul, den består t ex av en hund som går på gatan eller en pojke med blå hängselbyxor och en röd tröja. Helt oförståbart för en man!
Citera
2008-01-01, 12:45
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Vet inte om jag är unik men dom kvinnor jag träffat har oftast saknat sinne för humor. Den manliga humorn är kanske lite råare typ skratta åt folk som drattar på ändan och liknande. Är kvinnor mer humorfria än män i allmänhet?
Jag har träffat många humoristiska kvinnor och många humorbefriade män också. Kanske är det så enkelt att män uppskattar "manlig" humor mer än "kvinnlig" och vice versa.

Men samtidigt känns det som du nånstans har rätt.
Citera
2009-11-07, 20:44
Medlem
Drapåtrissors avatar
Så i princip är t.ex hon den tjocka gotländskan (glömt namnet) eller t.ex Eva Rydberg ganska ensamma i den genren? Men varför är just kvinnor så humorbefriade eller är det oss män det är något fel på?
Citera
2009-11-07, 21:14
Medlem
Bohrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Så i princip är t.ex hon den tjocka gotländskan (glömt namnet) eller t.ex Eva Rydberg ganska ensamma i den genren? Men varför är just kvinnor så humorbefriade eller är det oss män det är något fel på?
Menar du Babben Larsson? Hon är asrolig
Citera
2009-11-07, 21:23
Medlem
Drapåtrissors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bohr
Menar du Babben Larsson? Hon är asrolig
Ja henne gillar jag. Men till topic. Varför känns det som att humor och särskillt lite råare humor bara är något vi killar uppskattar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in