2008-01-01, 10:28
Medlem
AlitheSeconds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miklon
Det är ju ett litet problem i och för sig. När inlägg raderas så försvinner de inte, utan de finns kvar, men syns inte. Så jag antar att det som skulle hända är att man skulle få ett felmeddelande om en ogiltig sida, om man har råkat länka just ett inlägg som blir raderat. Annars bör inget hända, för jag är rätt säker på att adressen till inläggen inte ändras för att inlägget innan tas bort.

Precis, varje inlägg har ett unikt id-nummer som aldrig ändras. Så det finns inga problem med att införa denna funktion.
Citera
2008-01-01, 19:34
Medlem
L-M Johanssons avatar
Tack för alla svar.
Citera
2008-01-01, 19:49
Medlem
Andy Pandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlitheSecond
Citat:
Ursprungligen postat av miklon
Det är ju ett litet problem i och för sig. När inlägg raderas så försvinner de inte, utan de finns kvar, men syns inte. Så jag antar att det som skulle hända är att man skulle få ett felmeddelande om en ogiltig sida, om man har råkat länka just ett inlägg som blir raderat. Annars bör inget hända, för jag är rätt säker på att adressen till inläggen inte ändras för att inlägget innan tas bort.
Precis, varje inlägg har ett unikt id-nummer som aldrig ändras. Så det finns inga problem med att införa denna funktion.
Må så vara att inlägget har ett unikt ID, men här är det ju inläggets ordningsnummer i tråden som är det intressanta. Och det försvinner när inlägget tas bort. Eller hur?
Citera
2008-01-01, 19:53
Medlem
AlitheSeconds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Pandy
Må så vara att inlägget har ett unikt ID, men här är det ju inläggets ordningsnummer i tråden som är det intressanta. Och det försvinner när inlägget tas bort. Eller hur?

Det är inget problem ändå. Funktionen att visa från senaste olästa inlägg i en tråd finns redan och fungerar bra. Så då borde en funktion där man själv kan välja vilket inlägg som man senast läst inte vara ett problem.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in