Lvl 69, 50% kvar till 70. Snart i mål!
Surt bara att blizzard är så grininga på bg bottare nu, men det blir nog att testa att botta ihop lite s1 ändå.
Jag bottar mitt s1 nu. Känner mig relativt säker i min Battle group. Finns många pirox och autoclickers och ibland läser jag chatten och då säger dom report, den den och den. men aldrig mitt namn för jag springer runt. Som ett mongo. men han gör nått iaf =)
Jag bottar mitt s1 nu. Känner mig relativt säker i min Battle group. Finns många pirox och autoclickers och ibland läser jag chatten och då säger dom report, den den och den. men aldrig mitt namn för jag springer runt. Som ett mongo. men han gör nått iaf =)
Finns det fortfarande idioter som kör pirox alltså?
Ja men då kan man nog känna sig lugn med glider, man springer ju runt (om än lite noobigt) och får lite kills och dmg iaf.
Finns det fortfarande idioter som kör pirox alltså?
Ja men då kan man nog känna sig lugn med glider, man springer ju runt (om än lite noobigt) och får lite kills och dmg iaf.
Japp och så verkar det som om dom inte bannar utan ger suspension i AV. Antagligen så är det så för at annars skulle dom få för lite cash ifall dom skulle banna alla där inne som bottade på en gång