2009-05-05, 18:28
Medlem
Jigglys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turkfan
kan man inte prutta in Mac Os på en windoze maskin som dualboot bara för att botta?

Det kan du säkert göra..
2009-05-06, 00:00
Medlem
Ubis avatar
hur lång ban är det för fishing bot?
2009-05-06, 00:10
Medlem
wikholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubi

Skulle också vilja veta xD
2009-05-06, 09:06
Medlem
Tror att dom kommer försöka perma banna alla dom kommer över nu faktiskt.

Blizz kommer vilja göra så många exempel som möjligt skulle jag tro.
2009-05-06, 11:41
Medlem
Lickis avatar
Alltså för att bli bannad så måste man typ göra nått fel, jag står o fiskar på en sten i vattnet utanför borean och jag har aldrig ens sett någon där, jag har t.o.m bottat fishing i dalaran och legat och sovit utan att bli bannad.
2009-05-06, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Licki
Alltså för att bli bannad så måste man typ göra nått fel, jag står o fiskar på en sten i vattnet utanför borean och jag har aldrig ens sett någon där, jag har t.o.m bottat fishing i dalaran och legat och sovit utan att bli bannad.

Jo men jag menade om man blev tagen det e ju som med alla brott mot regler och lagar. torskar man aldrig så kan dom ju inte göra något
2009-05-06, 14:02
Medlem
simontjas avatar
Någon som har erfarenheter om Pirox Elite som kan säga hur bra det egentligen är?

Bottade själv med glider för längesedan, och funderar på ta upp det igen... Men glider funkar inte längre va? Warden detectar?
2009-05-06, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simontja
Någon som har erfarenheter om Pirox Elite som kan säga hur bra det egentligen är?

Bottade själv med glider för längesedan, och funderar på ta upp det igen... Men glider funkar inte längre va? Warden detectar?

Nope dom fick smisk av blizz i rätten därav att glider inte funkar längre.
2009-05-07, 00:02
Medlem
Zurrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubi

Pre tbc var det 1 dagars ban, hört att det är perm ban nu i wotlk. Är dock ej säker då jag inte längre spelar.
2009-05-07, 03:27
Medlem
Mordiuss avatar
Finns tydligen massor av fiskebot ute, men dom flesta har keyloggers(Du blir hackad om du använder dom alltså) Och jag vet ingen alls som blivit bannad eller ens upptäckt över att ha fiskebottat Funderar starkt på att skaffa det själv..
2009-05-20, 09:06
Medlem
Rangvalds avatar
Lääänge sedan jag försökte mig på att botta sisst, körde då med Glider, men de projektet verkar vara dött nu..

Så, vilken bot ska man använda sig av nu? Har ett helt tomt acc som jag inte vet vad jag ska göra med det, tänkte försöka mig på att botta på det :P
2009-05-20, 15:04
Medlem
Turkfans avatar
Rekommenderar PocketGnome om du gillar att pilla lite. Finns en guide på mmowned om hur man gör, med Virtualbox.

Lite OT, men har börjat scamma folk nu.
Jävligt lätt och har tjänat runt 30 dollar på två dar (+ en wow cdkey)

Säljer mitt guld direkt till mmofly när jag fått det.
De betalar 4$ per k, vilket är lite lågt, men de hämtar pengarna på direkten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in