2008-11-26, 10:07
Medlem
nncs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Risken att du blir bannad, men den är relativt liten så länge du inte bottar 24/7 eller råkar ut för en banwave.
Behövs inte ens en banwave, det räcker med att någon upptäcker boten och ligger på GMs tillräckligt mycket för att den ska försvinna efter ett par dagar.
2008-11-26, 11:44
Medlem
djurgarden21s avatar
Att levela ett konto är ju typ hela grejjen med spelet .,.
2008-11-26, 13:08
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteVanligDag
Sådär, nu ska jag börja operation botting på lvl 58 på min Death Knight. Håll tummarna att jag ej blir bannad! Har inte ett öre på realmen sen innan, så det blir en del bottande för guld etc.

Någon som har lite PRIVATA profiles att skicka? Självklart delar jag inte med mig, känns för lamt att använda publics.

Jag har bottat 10 chars till 70, men vet inte varför jag nojsar över denna. Vill klara den så jag kan spela med polarna.

Du kan ju ha lite tur i och med att 55-70 zonerna nu borde vara relativt tomma på folk, troligtvis någon Death Knight här och där men utöver det ganska lungt. Så rullar botten bra borde du inte ha några problem alls.

Jag har själv däremot inte startat min bot i Norhtren än, känns som att det kommer gå på minuter innan någon har sett att du bottar och du är körd.
2008-11-26, 13:41
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteVanligDag
Jag hinner med livet utan problem, men jag tycker det är sjukt skönt att slå igång den 00:00 innan jag lägger mig, sen när jag är hemma från skolan 16:00 så har den farmat 40 primal air och water, så säljer man dessa, och fortsätter spela. No harm done.

Det funkar, jag bottar min dk.

Varför inte bara köpa guld istället? Måste ju vara betyligt billigare än att ens riskera att kontot försvinner och du blir av med allt. Förr eller senare kommer en banwave.
2008-11-26, 15:36
Medlem
Denoms avatar
Jag har för tillfället 30.86 dollar att spendera. Om jag köper mmoglider ($25) och elite pass 1 månad ($5) blir detta $30, alltså väldigt nära gränsen. Därför undrar jag, tar paypal något extra eller räcker mina pengar?
2008-11-26, 16:13
Medlem
KinG-NothinGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittslem
Varför inte bara köpa guld istället? Måste ju vara betyligt billigare än att ens riskera att kontot försvinner och du blir av med allt. Förr eller senare kommer en banwave.

Banwaves är enkelt att undvika, speciellt ifall du inte bottar 24/7 som tidigare postare sagt. Du betalar 30 dolar för första månaden och sen typ 5 dollar i månaden och kan då farma hur mycket du vill. Jag är inte säker på hur mycket guld kostar men inte kan det mäta sig med bottande.
2008-11-26, 18:07
Medlem
Denoms avatar
Provade mmoglider nu och när jag laddade ner den hamnade alla filerna i Documents and settings -> XXXX (mitt namn). När jag då försöker starta programmet så står det bara "Det gick inte att komma åt den angivna enheten, sökvägen eller filen. Du har kanske inte rätt behörighet för att komma åt objektet".

Vad kan problemet vara och hur löser jag det?
2008-11-29, 00:32
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Provade mmoglider nu och när jag laddade ner den hamnade alla filerna i Documents and settings -> XXXX (mitt namn). När jag då försöker starta programmet så står det bara "Det gick inte att komma åt den angivna enheten, sökvägen eller filen. Du har kanske inte rätt behörighet för att komma åt objektet".

Bumpar, någon som kan hjälpa till lite?
2008-11-29, 03:20
Bannlyst
Vart kan man få tag på en ny piratversion av glider?
2008-11-29, 10:24
Medlem
burnitd0wns avatar
Har en lvl 54 priest, och beslöt mig för att ta en paus i levlandet och ha lite skoj i WSG och AB. Big mistake! BG's nu för tiden har ju för fan blivit något jävla playground for DK's. 90% av folket i en match utgör lätt death knights, och då skämtar eller överdriver jag inte. Är det likadant på 80?
2008-11-29, 11:34
Medlem
lupozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom

Låter som att ditt virusskydd har tagit bort dina filer eller låst access till filerna, vissa virusskydd flaggar glider pga. rootkitet i den och att dem tar över tangentbordet (= vääääldigt likt en trojan). Ändra om i ditt virusskydd så att du själv får bestämma vad som ska hända med virusen istället för att virusskyddet automatiskt tar bort dem/låser access till dem.
2008-11-29, 11:51
Medlem
Trolldegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burnitd0wn
Har en lvl 54 priest, och beslöt mig för att ta en paus i levlandet och ha lite skoj i WSG och AB. Big mistake! BG's nu för tiden har ju för fan blivit något jävla playground for DK's. 90% av folket i en match utgör lätt death knights, och då skämtar eller överdriver jag inte. Är det likadant på 80?

Nej.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in