2010-07-18, 11:32
Medlem
det beror på att trådarna där är bildbaserade. inom en viss kategori lägger man upp en ny tråd. den hamnar på sida 1. sedan degraderas en tråd beroende på dess popularitet till sidan 2, 3,... fram till 10, och efter 10 så blir tråden borttagen.

Anledningen till att det ser ut som det gör är nog att det skulle bli så jävla utrymmeskrävande att ha kvar alla trådar, det dyker upp sjukt mycket där nämligen.
Citera
2010-07-18, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seraph
länka till nån fet tråd! fattar mig inte på 4chan, varför kan det inte se ut som FB bara?

Trådarna försvinner för snabbt, Dessutom är det ju en imageboard så att det ser ut som FB kan du nog glömma
Citera
2010-08-02, 09:29
Medlem
jocke1100s avatar
4chan

Hejsan!

Har en snabb fundering bara... Kunde inte få svar, varken på Flashback eller 4chan.

Vad finns under fliken /r9k/?
Jag ser ju bilderna, men vad är det forumets inriktning?
Vad kan man hitta där?

//Jocke1100

Edit: Glömde frågetecken i topic...
Edit 2: Har sökt...
Citera
2010-08-02, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jocke1100
Hejsan!

Har en snabb fundering bara... Kunde inte få svar, varken på Flashback eller 4chan.

Vad kan man hitta där?

//Jocke1100

det är robot9000, på den delen av 4chan så kan man bara skriva en sak eller posta en bild endast en gång, sen kan man aldrig skriva det eller posta den bilden igen för då blir man typ bannad eller något i en viss tid och för varje gång du gör det så ökar bannen eller något sådant är det o:

Inte så insatt i det där.
Citera
2010-08-02, 09:34
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Hejsan!

Vad kan man hitta där?

//Jocke1100

Edit: Glömde frågetecken i topic...
Edit 2: Har sökt...

Tydligen inte tillräckligt effektivt.

Encyclopedia Dramatica ger svar:
http://encyclopediadramatica.com/R9gay
Citera
2010-08-02, 09:41
Medlem
jocke1100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingupingvin
det är robot9000, på den delen av 4chan så kan man bara skriva en sak eller posta en bild endast en gång, sen kan man aldrig skriva det eller posta den bilden igen för då blir man typ bannad eller något i en viss tid och för varje gång du gör det så ökar bannen eller något sådant är det o:

Inte så insatt i det där.

Citat:
Ursprungligen postat av [Strange Days]
Tydligen inte tillräckligt effektivt.

Encyclopedia Dramatica ger svar:
http://encyclopediadramatica.com/R9gay

Tackar allihopa...
Fattade inte riktigt vad det var iallfall... Även efter jag läst ED..

Strange Days: Nja... Sökte ju bara på Flashback...
Citera
2010-08-02, 19:27
Medlem
d0s avatar
Citat:
Tackar allihopa...
Fattade inte riktigt vad det var iallfall... Även efter jag läst ED..

Strange Days: Nja... Sökte ju bara på Flashback...

r9k håller koll på vad alla har skrivit och om någon skriver något som skrivits tidigare blir man bannad. Samma med bilder, postar man en bild som redan postats blir man bannad. Tanken är väl att det skall generera nytt innehåll istället för att samma saker postas hela tiden.
Citera
2010-09-04, 14:27
Medlem
Ja, vad är så speciellt med 4chan? De är sjuka helt enkelt, hela högen. Typ som när man nu ska få upp Rick Astley på topplistan, det är så jävla komiskt. Tänk om han kommer upp där egentligen. http://www.youtube.com/watch?v=rgUrqGFxV3Q
Citera
2010-11-18, 21:46
Medlem
SimbaNinjas avatar
Det jag tycker om är hur folk skapar meme´s.

Ibland kan man se exempel på riktigt cool kreativitet och ibland helt jäkla sjuka random saker
Citera
2010-11-18, 22:58
Medlem
Highway101s avatar
Var inne på 4chan för kanske tredje gången idag och råkade stöta på barnporr... Så jag tror det är mer än vad någon försökte påstå.
Citera
2010-11-18, 23:44
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Highway101
Var inne på 4chan för kanske tredje gången idag och råkade stöta på barnporr... Så jag tror det är mer än vad någon försökte påstå.
Jag surfar in dagligen på /s/ och har inte sett CP på väääldigt länge. På /b/ kanske det är mer, men de få gångerna jag stött på CP på 4chan så har det varit i /s/.
Citera
2010-11-25, 23:45
Medlem
cmdQs avatar
Kollade in den där sidan eftersom alla snackar om den hela tiden.
Barnporr på första sidan i Sexy women
Seriöst stäng sidan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in