2011-06-16, 02:32
Medlem
bingkingxxls avatar
nere för mig me så det stämmer nog bra
Citera
2011-06-16, 02:43
Medlem
sub-forumen funkar fortfarande, bara startsidan som jag märkt.
Citera
2011-06-16, 03:20
Medlem
bingkingxxls avatar
tack! funkade galant
Citera
2011-06-19, 23:24
Medlem
svampdamps avatar
Bara för mig /b/ har blivit pissigt långsam på senaste tiden?
Citera
2011-06-19, 23:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Bara för mig /b/ har blivit pissigt långsam på senaste tiden?
Tycker att bilderna laddar segt .
Citera
2011-06-21, 14:36
Bannlyst
Har endast hängt på 4chan i ett par veckor och jag tog en titt på /b/ igår kväll och det första man stöter på är en barnporr tråd. Tänkte att detta händer väl inte så speciellt ofta men 10 minuter senare så stöter jag på ännu en barnporr tråd.

Är det mycket barnporr på /b/ eller? Men för övrigt så verkar det vara riktigt najs på /b/ med väldigt roliga trådar men barnporr vill man ju slippa se...

Det var också nån jävla idiot som hade ändrat en bild så att det var en naken milf innan man tryckte på bilden men när man tryckte så var det absolut inte en milf

Visste inte att man kunde göra så för övrigt men jag är inte så vass på sådant

Finns det inte något sätt att anmäla dessa personer som lägger ut barnporr? Förutom att reporta dom?
Citera
2011-06-21, 14:50
Medlem
FAKEEEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjellkaramell
Har endast hängt på 4chan i ett par veckor och jag tog en titt på /b/ igår kväll och det första man stöter på är en barnporr tråd. Tänkte att detta händer väl inte så speciellt ofta men 10 minuter senare så stöter jag på ännu en barnporr tråd.

Är det mycket barnporr på /b/ eller? Men för övrigt så verkar det vara riktigt najs på /b/ med väldigt roliga trådar men barnporr vill man ju slippa se...

Det var också nån jävla idiot som hade ändrat en bild så att det var en naken milf innan man tryckte på bilden men när man tryckte så var det absolut inte en milf

Visste inte att man kunde göra så för övrigt men jag är inte så vass på sådant

Finns det inte något sätt att anmäla dessa personer som lägger ut barnporr? Förutom att reporta dom?

Tror nog du visste vad som väntade dig redan från första början.
Citera
2011-06-21, 14:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FAKEEE
Tror nog du visste vad som väntade dig redan från första början.

Möjligtvis lite, ja. Men som sagt, finns det inget sätt att anmäla dessa personer som lägger ut sånt där skit? Vissa säger ju "reported" i vissa trådar när någon har postat barnporr.

Vad händer då? Blir dom bannade från sidan bara eller?
Citera
2011-06-21, 18:45
Medlem
Legend1s avatar
Citat:
Möjligtvis lite, ja. Men som sagt, finns det inget sätt att anmäla dessa personer som lägger ut sånt där skit? Vissa säger ju "reported" i vissa trådar när någon har postat barnporr.

Vad händer då? Blir dom bannade från sidan bara eller?

Man kan anmäla trådar längst nere till höger när man är inne i tråden. "Report" står det på en stor knapp.
Citera
2011-06-24, 16:15
Medlem
deckardrottningens avatar
Citat:

Ja , du kan gå till http://www.keepmynetclean.org/ och ladda ner verktyget där
Citera
2011-08-12, 00:09
Medlem
Hardwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av armyy
4chan ska ner. PUNK SLUT.
OCH ni som säger emot är pedofiler själva !

Informations frihetens är ett av de viktigaste elementen i IT och då är du min fiende, jag stödjer ej barnporr eller sådana typer men 4Chan har all rätt att leva kvar trots allt! /B/ delen är bara lite konstig, var inne nyss såg inte direkt barnporr men såg mycket random BDSM porr.
Senast redigerad av Hardwell 2011-08-12 kl. 00:13.
Citera
2011-08-12, 01:46
Medlem
PostWhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardwell
Informations frihetens är ett av de viktigaste elementen i IT och då är du min fiende, jag stödjer ej barnporr eller sådana typer men 4Chan har all rätt att leva kvar trots allt! /B/ delen är bara lite konstig, var inne nyss såg inte direkt barnporr men såg mycket random BDSM porr.

Vad fan är /B/?
All humor finns ju på /b/ så varför ska den ner, har inte sett något barnporr på över en vecka nu så..
Idioter som laddar upp barnporr blir ju bannade ganska fort också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in