2011-04-28, 20:31
Medlem
had0cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legend1
Ja, barnporr förekommer på /b/ ibland. Ibland försvinner det omedelbart och ibland inte.
Vad som behövs är fler moderatorer.

Sluta bajsa på hela 4chan när det är /b/ som behöver skakas om.

när "man" pratar om 4chan så är det /b/ till 99% av fallen som dem"man" pratar om.
Citera
2011-04-28, 21:02
Medlem
Legend1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joeblowman
Sluta med lögnerna, din 4-pedo-chan kultmedlem, vi har redan bekräftat fler gånger att de omedelbart inte tas bort.

Okej, säg till amerikanska regeringen att anställa fler FBI/CIA agenter som moderatorer.

Ju, det är hela 4-pedo-chan som jag bajsar på. Hela anime/manga/hentai/lolicon subkulturen gör att man långsamt blir pedofil, eftersom hela subkulturen i för sig är extremt pedophilisk.

Tog farbror på dig när du var mindre?
Om anime/manga/hentai/lolicon gör någon till pedofil, blir man politiker om man tittar på TV4 debatt? Eller komiker om man tittar på Parlamentet?

Jag är övertygad om att du endast varit inne och tittat på /b/, läst några skräckhistorier om att det är där pedofilerna hänger och smider planer om hur de ska kidnappa barn för att sedan få sin vilja med dem.
Gå in på /sci/, /mu/ nästan vilken annan board som helst (något du är intresserad av, vilket verkar vara barnporr så då kanske /b/ är för dig?) och se vilken skillnad det är på pisshålan /b/ och de andra boardsen.
Citera
2011-04-28, 21:02
Medlem
raggarsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joeblowman
Sluta med lögnerna, din 4-pedo-chan kultmedlem, vi har redan bekräftat fler gånger att de omedelbart inte tas bort.

Okej, säg till amerikanska regeringen att anställa fler FBI/CIA agenter som moderatorer.

Ju, det är hela 4-pedo-chan som jag bajsar på. Hela anime/manga/hentai/lolicon subkulturen gör att man långsamt blir pedofil, eftersom hela subkulturen i för sig är extremt pedophilisk.
Du är ju så jävla dum i huvet så det är ju inte sant.
Ja, barnporr finns och kommer alltid finnas på /b/. Ibland tas det som sagt bort omedelbart, ibland tar det längre tid. jag vet, för jag har sett det själv.

Du lackar på hela 4chan, när det uppenbart är /b/ du är emot. När jag, dagligen, går in på /b/ ser jag endast kanske 5% av allt material som är anime/manga. Ungefär lika mycket är barnporren jag ser, kanske till och med mindre. Ser nog 1 tråd var fjärde dag kanske vad jag kan komma på bara såhär.

I de andra forumen har jag aldrig sett barnporr.
Citera
2011-04-28, 21:21
Medlem
armyys avatar
4chan ska ner. PUNK SLUT.
OCH ni som säger emot är pedofiler själva !
Citera
2011-04-28, 21:39
Medlem
joeblowmans avatar
Citat:
Om anime/manga/hentai/lolicon gör någon till pedofil, blir man politiker om man tittar på TV4 debatt? Eller komiker om man tittar på Parlamentet?

Yes, när man dagligen tittar på TV4 debatt eller Parlamentet ska man självklart börja tänka som en politiker, där är ditt svar.

Citat:
Jag är övertygad om att du endast varit inne och tittat på /b/, läst några skräckhistorier om att det är där pedofilerna hänger och smider planer om hur de ska kidnappa barn för att sedan få sin vilja med dem.

Uhhh, nej. Tyvärr, jag fick chansen att prata med "b-tards" på nätet och i verkligheten, om de själva inte är pedophiler ska de se genom fingrarna...som du gör nu.

Citat:
Gå in på /sci/, /mu/ nästan vilken annan board som helst (något du är intresserad av, vilket verkar vara barnporr så då kanske /b/ är för dig?) och se vilken skillnad det är på pisshålan /b/ och de andra boardsen.

Som redan sagts tidigare i detta tråd säger man "4chan" tänker man direkt på /b/ och det stämmer eftersom 99% trafik hör till /b/. Angående andra boards, de smittades fortforande med 4chans pedofiliska subkultur.

Citat:
Ursprungligen postat av raggarsvin
I de andra forumen har jag aldrig sett barnporr.

Du är en smutsig ljugare och ingen tror på vad du påstår.

Citat:
Ursprungligen postat av armyy
4chan ska ner. PUNK SLUT.
OCH ni som säger emot är pedofiler själva !

DAMN STRAIGHT!

Senast redigerad av joeblowman 2011-04-28 kl. 21:55.
Citera
2011-04-28, 22:15
Medlem
Legend1s avatar
Du pratar med /b/tards som säger att barnporr förekommer på /b/, du tror på dem och går sedan korståg på flashback om det.

Men när du pratar med mig som hänger på 4chan ofta, och jag säger att det inte förekommer på andra boards än /b/ så tror du mig inte?
Grejen är att /b/ uppdateras konstant, jag vet inte exakt hur ofta, men jäkligt ofta. Så det är inte lätt för ett par moderatorer att ta bort att den barnporr som sprids på /b/.
Postar någon barnporr på en annan board, t.ex /toy/ så kommer den försvinna näst intill omedelbart. Då moderatorna inte kan (kan och kan, du förstår förhoppningsvis) missa det.
Citera
2011-04-28, 22:33
Medlem
armyys avatar
Citat:
Grejen är att /b/ uppdateras konstant, jag vet inte exakt hur ofta, men jäkligt ofta. Så det är inte lätt för ett par moderatorer att ta bort att den barnporr som sprids på /b/.

LÄGG NER NU! Gå in kolla en tråd med en naken flicka "out of fucking nowhere..cp theim" ..... DEN TRÅDEN HAR JAG ANMÄLT, för kanske 15 min sen. Fortfarande kvar. SJUKT!!!!!!!!!!!!!! De finns ingen kontroll längre, sidan är anmäld nu över 293239 ggr. Rykten går att skaparen har sålt sidan och att 4chan kommer läggas ner. Lika bra de.

Edit: 30 min, still there
Senast redigerad av armyy 2011-04-28 kl. 22:41.
Citera
2011-04-28, 22:50
Medlem
Legend1s avatar
Citat:
LÄGG NER NU! Gå in kolla en tråd med en naken flicka "out of fucking nowhere..cp theim" ..... DEN TRÅDEN HAR JAG ANMÄLT, för kanske 15 min sen. Fortfarande kvar. SJUKT!!!!!!!!!!!!!! De finns ingen kontroll längre, sidan är anmäld nu över 293239 ggr. Rykten går att skaparen har sålt sidan och att 4chan kommer läggas ner. Lika bra de.

Edit: 30 min, still there

/b/ ligger nere.
Citera
2011-04-28, 22:55
Medlem
Perfectkirbys avatar
Citat:
/b/ ligger nere.

Funkar bra för mig.

EDIT: Såg nu

"Our apologies for the downtime.
Pages may load slowly for a little while. Posting should be faster"

Men den kan väl inte gått upp på dessa 4 minuter?
Citera
2011-04-28, 23:00
Medlem
armyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfectkirby
Funkar bra för mig.

Jo den funkade inte ett tag för mig heller. Men nu så kom den upp igen, tråååden är fortfarande kvar....
Citera
2011-04-28, 23:01
Medlem
Legend1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfectkirby
Funkar bra för mig.

Tydligen, testade "isitdownforeveryoneorjustme" och den sa att /b/ var nere.
Citera
2011-04-28, 23:04
Medlem
joeblowmans avatar
Citat:
Jo den funkade inte ett tag för mig heller. Men nu så kom den upp igen, tråååden är fortfarande kvar....

Så länge du inte ger länken här (GÖR DET INTE ANNARS BLIR DU BANNAD PÅ FB!) ska tråden finnas kvar.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in