• 9
  • 10
2009-01-09, 06:33
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shpongle
Någon mer än jag som inte får minnesluckor av Stilnoct? Då menar jag utav bara Stilnoct, inte blandat med alkohol.
ja
Citera
2009-01-09, 06:43
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeffeiK
För några år sedan käkade jag Cipralex och tog ibland E samtidigt. Effekten av E:na var precis som vanligt. Vad gäller AT:n så var den inte värre heller. Men som sagt, om du käkar antidepressiva så kanske du ska ta det lite lugnt med E. För mig funkade det bra, men alla är ju olika.

Håller med precis! käkade ssri och poppade två och blev dunder- Ead...
ingen baksmällaöverhuvudtaget dessutom!
Citera
2009-01-09, 13:14
Medlem
B_F_Gs avatar
Hur vore det att röka salvia under påverkan av ecstasy? Jag har ingen som helst erfarenhet av att blanda cs med psykedeliska droger.
Citera
2009-01-09, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B_F_G
Hur vore det att röka salvia under påverkan av ecstasy? Jag har ingen som helst erfarenhet av att blanda cs med psykedeliska droger.

Beror på vilket extrakt du kör, men salvia som en MAO-hämnare och E som fungerar serotonergt... Nja, låter inte som det bästa alternativet.
Citera
2009-01-09, 13:39
Medlem
B_F_Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av verido
Beror på vilket extrakt du kör, men salvia som en MAO-hämnare och E som fungerar serotonergt... Nja, låter inte som det bästa alternativet.

Jag har x20 extrakt.
Av vilken anledning är det inte bra att blanda dessa då?
Citera
2009-01-09, 13:57
Medlem
Spaceys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B_F_G
Jag har x20 extrakt.
Av vilken anledning är det inte bra att blanda dessa då?

Om det verido säger så skulle det kunna orsaka serotogent syndrom. Problemet är just som det vanliga med flashback att jag inet kan hitta några källor alls på att Salvia Divinorum skulle vara en MAOI. Salvinorin A som är den psykoaktiva alkaloiden i Salvia är en κ-receptor agonist och verkar inte på några serotonin-receptorer.
Citera
2009-01-09, 22:20
Medlem
B_F_Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spacey
Om det verido säger så skulle det kunna orsaka serotogent syndrom. Problemet är just som det vanliga med flashback att jag inet kan hitta några källor alls på att Salvia Divinorum skulle vara en MAOI. Salvinorin A som är den psykoaktiva alkaloiden i Salvia är en κ-receptor agonist och verkar inte på några serotonin-receptorer.

Okej tack för ett bra svar.
Tror jag väljer det säkra före det osäkra och trippar ensam i soffan i ett mörkt och stillsamt rum och slänger i mig knapparna på passande fest när det behagar dyka upp istället
Citera
2025-07-15, 21:42
Medlem
Xanor och hasch?
Citera
2025-07-15, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tabbe1234
Xanor och hasch?
Bland dom softaste! Var min morgon medicin i många år!
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in