Citat:
Ursprungligen postat av SusT
Ingen dum tråd, har haft exakt denna upplevelse idag..., eller rättare sagt igår eftersom det är söndag nu

, hursomhelst så avled min farmor igår och jag tycker nog inte att jag känner så fruktansvärt mycket sorg, visst lite grann kommer väl fram men inte alls som det känns att det ska vara, samma gällde mormor när hon dog, väldigt lite sorgkänslor där också
nu undrar ju jag om det e nåt fel i skallen på mig lixom för alla sörjer ju sina mor och farföräldrar så enormt mycket känns det som, jag kanske e lite störd eller så
fatta mig inte fel, jag var inte helt känslokall, asså jag kände sorg i båda fallen men nästan enbart för mina föräldrar och inte för de avlidna.... aah shit möjligt att man snurrat till det för sig nu men e det nån som känner igen sig???
Detta är fan sjukt! Jag känner PRECIS likadant. Jag fölorade nyss en nära släkting, visst jag kände sorg, men inte på det viset. Jag kännde också sorg för mina föräldrar inte för den avlidne. (självklart för den avlidne också). Jag tänkte till och med starta en tråd här på fb och undra vad det var för fel på mig, jag har inte ens fällt en ynka tår över att en nära just gått bort.
Jag minns när jag var lite yngre, då hade jag mycket mer känslor när det gällde "sorg".