Har du funderat över om du är fittan? Både fittan som skällsord och som det du "hatar"...
Så sluta trolla/läs en bok.
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
TS är förmodligen ett eller flera av följande:
1. Mytoman
2. Bög
3. Frusterad fjortis som aldrig fått ligga
Suck vad är det med haters idag? Här bemöts man av hyckleri och bränns på bål för att man söker hjälp. Suck jag bara äcklas av er, stick och brinn era avskum.
Suck vad är det med haters idag? Här bemöts man av hyckleri och bränns på bål för att man söker hjälp. Suck jag bara äcklas av er, stick och brinn era avskum.
haha va? Det var faktiskt väl menat om du var seriös med din trådstart. Fundera över om det är fittorna som verkligen är problemet. Alla tycks ju inte hata fittor...
Jag har stött på både fina och trevliga fittor samt halvtaskiga ursäkter till könsorgan. Du får väl helt enkelt acceptera att fittan är vad den är och den blir inte mycket trevligare än vad den är, men med rätt tjej kan man nog även acceptera att hon inte har en 18-växlad självlysande BMX mellan benen utan en helt vanlig, men helt klart överkomlig, vagina.
Men nu står jag fanimig inte ut med fittor. Jag äcklas av tanken. Fittan för mig är inte längre det mytomspunna hålet jag länge strävade efter. En guldmina för lycksökarn. Det har blivit ett ihålig kisshåla som jag rastar min kuk i. Ett kukrastgård så att säga. Dessutom så har jag verkligen börjat äcklats av fittan. Det kom smygande för 2 månader seda, sedan mitt förhållande alltså, och nu tycker jag att alla fittor är vidriga. Sättet som den ser ut stör jag mig mycket på, vissa mer eller mindre ser fuckad ut men fittan allmänt för mig är vidrig. Den ser vidrig ut, den är vidrig inuti och den smakar vidrig. Tog sin tid minsann men fittor är fanimig det vidrigaste som finns i hela världen. Seriöst jag menar det.
Too bad. Jag kan inte känna igen mig från mina erfarenheter. Jag uppskattar fittor mycket . Men allvarligt, har du några andra problem med tjejer? Lite hora-madonnakomplex, eller var är det det skaver? Eller driver du helt enkelt med oss?
haha va? Det var faktiskt väl menat om du var seriös med din trådstart. Fundera över om det är fittorna som verkligen är problemet. Alla tycks ju inte hata fittor...
Men jag menar det, fittor har blivit det värsta jag vet. Visst tänder jag fortfarande på en kvinna, men så fort jag ser en fitta så morrar jag av ilska. Jag hatar fittor
Mannen, du skriver väldigt roligt, all cred till det. Du borde bli kolumnist i aftonbladet.
Nåväl, problemet är att du inte behöver kämpa för att få det du vill ha, dessutom umgås du med brudar som inte ger dig en match.
Fittan måste man åtrå, sukta och längta efter. Dessutom bör man gärna vara sugen på tjejjen också - kär helt enkelt. Det funkar bättre då.
Så istället för att behandla dina ligg som levande barbaradockor, så kanske det vore på tiden att skaffa ett seriöst förhållande med en tjej som du verkligen älskar eller tycker om...
jag tror inte att du kommer tycka det är speciellt mycket roligare i 2an.. iallafall inte efter ett tag.
Troll hit och troll dit. Det går inflation i trollanklagelser på Flashback!
Skärp er för fan! Inte ens moderatorerna kan avhålla sig från trollkören.
Moderatorn för den här avdelningen kan nu radera detta mitt inlägg plus alla andra inlägg i den här tråden som handlar om troll. Varsågod! Men, ge fan i att låsa tråden bara därför att vissa av trollfobikerna anser att den ska göra det!
Generellt ser jag inga större fel på fittan som helhet däremot luktar vissa väldigt skumt, ser väldigt ofräscha ut om dom är håriga som fan.
Det är bara leta vidare tills man hittar den fittan och den tjejen som passar bäst
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!