• 3
  • 4
2007-12-30, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cannabinol
Alltså att rekommendera något att ta LSD är rent av vansinne! Absolut ingen partydrog, och absolut inte för nybörjaren! Sen att ha ett rent samvete brukar inte vara det enklaste in theese days. Ni ska absolut inte ta till er av dessa van vettiga förslag! LSD ÄR ETT VERKTYG, INGEN JÄVLA LEKSAK!

Alltså den bästa party drogen lär nog vara ecstasy eller kokain, det är det vad jag anser & tror. - Även då kan det spåra ur.

Jag håller med dig om att Hallucinogener som LSD verkligen inte är lämpligt för fester men som jag sa så bör man ta LSD tillsammans med andra.

Jag rekommenderar alla friska personer att prova LSD ett antal gånger tillsammans med kompisar.
Citera
2007-12-30, 14:32
Medlem
cannabinols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yallah
lust att förklara vad som gör det till ett vektyg?

Med halluciogener kan du med andra ord "möblera om i hjärnan", för vissa - ska inte säga dumma människor, men för mindre djupa är drogen bara glada färger & kanske lite skruvade tankar, bara en rolig grej. Drogen har den potentialen att luckra upp egot så man kan möta sig själv och ens samvete, hela saken i sig kan jag inte förklara om du inte förstått vad jag menar utifrån min simpla förklaring - det är helt enkelt inte en drog man ska pyssla med om man inte bryr sig om set & settings!

Att rekommendera LSD här på siten som en suverän festdrog ska man akta sig för, finns dem som bara gästläser och ser det här inlägget och kanske får kontakt med syra på ett eller annat vis och utgår från det vad dem läst här, på just den här tråden (kanske lite långsökt, men möjligheten finns) och flippar ut helt då LSD inte är lämpad för party tillfällen, iaf för nybörjaren.
Citera
2007-12-30, 15:17
Medlem
wsbs avatar
Eftersom jag ännu inte testat kokain ordentligt ännu, blir min rekommendation amfetamin (och benso för att slippa den djävulska AT:n). Billigt, underbart och partylämpat!
Citera
2007-12-30, 16:41
Bannlyst
Enligt mig finns det ingen motsvarighet till en koncentrerad mdma tablett aka extacy. Amfetamin kan visserligen göra sitt för stunden, men dagen efter känslan är helt enkelt för avskräckande.

Börja festen nykter och avsluta den påverkad. Det är trots allt roligare att uppleva händelsen i nyktert tillstånd, än avtändningstillståndet.
Citera
2007-12-30, 19:05
Medlem
yallahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cannabinol
Med halluciogener kan du med andra ord "möblera om i hjärnan", för vissa - ska inte säga dumma människor, men för mindre djupa är drogen bara glada färger & kanske lite skruvade tankar, bara en rolig grej. Drogen har den potentialen att luckra upp egot så man kan möta sig själv och ens samvete, hela saken i sig kan jag inte förklara om du inte förstått vad jag menar utifrån min simpla förklaring - det är helt enkelt inte en drog man ska pyssla med om man inte bryr sig om set & settings!

Att rekommendera LSD här på siten som en suverän festdrog ska man akta sig för, finns dem som bara gästläser och ser det här inlägget och kanske får kontakt med syra på ett eller annat vis och utgår från det vad dem läst här, på just den här tråden (kanske lite långsökt, men möjligheten finns) och flippar ut helt då LSD inte är lämpad för party tillfällen, iaf för nybörjaren.

förstår att du reagerar på mitt resonemang men nu har jag juh inte rekomenderat den till personen följde tråden och gav ett förslag, lite onödigt att brusa upp sådär. finns värre trådar om du ska gnälla, inte ont mot dig alls!

f.ö. så ser jag fortfarande lsd som en drog: ett rejält mindfuck och JAG tycker det e kul å festa på
Citera
2007-12-30, 20:51
Medlem
Sv4mpbobfyrkants avatar
Om du får tag i bra sativa (uppåt) gräs har du en relativt ofarlig partydrog med bra effekt!! Specielt om du inte har rökt på ett tag. Blandar du sedan det med alkohol är det ännu mer party
EDIT: Jag känner på mig att folk kommer klaga, men för mig fungerar schysst gräs prima när det är party!!
Citera
2013-01-15, 14:41
Medlem
CockneyRejects avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sv4mpbobfyrkant
Om du får tag i bra sativa (uppåt) gräs har du en relativt ofarlig partydrog med bra effekt!! Specielt om du inte har rökt på ett tag. Blandar du sedan det med alkohol är det ännu mer party
EDIT: Jag känner på mig att folk kommer klaga, men för mig fungerar schysst gräs prima när det är party!!

Nej mixa in lite ganska mycket alkohol o man blir ganska fuckad ^^
Citera
2013-01-15, 16:00
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Amfatmin är billigt och riktigt najs att parta på. Däremot så mår du rätt kasst dagen efter men det är det värt om du tar det väldigt sällan. Koks är dyrt och överskattat och potentiellt betydligt mycket farligare än amfetamin. Ecstacy är skönast men ruset är rätt kort och efter det blir du bara deppig och vill gå hem. Lyssna inte på dom som föreslår LSD och liknande. Hallucinogener är absolut inga partydroger och trippen kan lätt förvandlas till en enda lång mardröm.

Det där stämmer bara om man är ny inom hallucinogener, har man bara vant sig lite så är tex LSD en förbannat härlig festdrog, och skonsam som bara den!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in