2008-01-01, 16:13
Citat:
Ursprungligen postat av Urban888
Du har helt rätt förstås. Jag har alltid behållit hoppet för det finns en chans att vi ska övervinna det här men när jag läste att hälften av svenska folket har stort eller mycket stort förtroende för rikshäxan Måna Muslim så insåg jag att det är kört. Om hälften av oss är så jävla blåsta så finns det inget hopp för att vårt folk ska överleva, blir det inte massinvandringen som förintar oss så blir det något annat. Naturen rensar alltid ut idioter.
Man bör ha i åtanke att vi faktiskt på demokratisk väg har valt detta öde och jag undrar om vi inte i och med detta har avsagt oss vårt existensberättigande, är man så jävla dum att man tillåter något sånt här så förtjänar man inte mer än döden. De av oss som är visa nog att se vad som händer har nu möjligheter att fly i god tid innan läget blir riktigt allvarligt, så vi kommer att slippa ta straffet den övriga befolkningen har gjort sig förtjänt av. Jag har bytt bort min gamla avatar med en liten sverigeflagga nu, Sverige finns inte längre.
Man bör ha i åtanke att vi faktiskt på demokratisk väg har valt detta öde och jag undrar om vi inte i och med detta har avsagt oss vårt existensberättigande, är man så jävla dum att man tillåter något sånt här så förtjänar man inte mer än döden. De av oss som är visa nog att se vad som händer har nu möjligheter att fly i god tid innan läget blir riktigt allvarligt, så vi kommer att slippa ta straffet den övriga befolkningen har gjort sig förtjänt av. Jag har bytt bort min gamla avatar med en liten sverigeflagga nu, Sverige finns inte längre.
De flesta människor är dumma, samtidigt ska man vara medveten om att nästan alla tror att de är mer begåvade än genomsnittet. I vissa fall kanske det stämmer, men långt ifrån samtliga. Det är väl som den beryktade "flashback" kuken som många läst om men få har sett
Håller dock med om att man blir upprörd över hur Måna Sahlin kan få så högt förtroende.
Demokrati är lite av chimär, då människor så lätt påverkas av massmedia och uppfostran via skolan. Vi människor påverkas mycket lätt av yttre influenser och "fri vilja" är i mitt tycke mycket av en illusion.
En mycket stor andel av människorna, även i diktaturer, sväljer glatt propagandan som serveras.
Jag har själv funderat på emigration då man kan ana vad framtiden har att bjuda på i Europa. Frågan är dock vilket land, eftersom de flesta vita länder har massiv immigration. Island är litet och finnarna hatar svenskar.
Sverige anno 2008 är det nog inte många som kan känna sig stolta över. Brukar roa mig att tänka vad som skulle hända om Sverige invaderas av lede fi. Inte många som skulle ha lust att försvara Sverige då antar jag, allra minst om Måna Muslim satt vid makten.