2007-12-29, 15:42
Medlem
nxstys avatar
Kan någon utala sig om den här sidan? Är den på riktigt eller ett skämt?

Skriver man i samma email-adress två gånger så får man medelandet att den redan är registrerad, så någonting måste sidan göra iaf. Däremot har jag inte fått något spam på den email som jag testade med.
Citera
2007-12-29, 15:44
Medlem
Snöblinds avatar
Den måste väl inte göra något annat än att bara spara den e-mailadressen du skrivit in (för att den ska veta att du redan använt den dvs.)
Citera
2007-12-29, 15:52
Medlem
nxstys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snöblind
Den måste väl inte göra något annat än att bara spara den e-mailadressen du skrivit in (för att den ska veta att du redan använt den dvs.)

Nej, men det faktum att den faktiskt sparar email-adresser och sedan kontrollerar om de redan finns i listan tyder ju på att det inte bara är ett menlöst forumlär som inte gör någonting alls. Om den skulle vara helt fake förstår jag inte varför någon skulle lagt ner tid på att koda det.
Citera
2007-12-29, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nxsty
Nej, men det faktum att den faktiskt sparar email-adresser och sedan kontrollerar om de redan finns i listan tyder ju på att det inte bara är ett menlöst forumlär som inte gör någonting alls. Om den skulle vara helt fake förstår jag inte varför någon skulle lagt ner tid på att koda det.
Kanske någon som jobbar på att bygga upp en databas för mailadresser, som de kan spama ut reklam till i framtiden eller nått sånt?
Verkar visserligen som ett ganska osmidigt sätt att göra det på... Men vem vet :P
När folk skriver in andras mailadresser där bör de ju iaf kunna känna sig ganska så säkra på att de verkligen är aktiva mailadresser som kommer in :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in