2007-12-29, 02:07
Medlem
Jag får spader på mitt msn live! Jag har en ganska ny bra data, men msn live hackar sig, det fasnar och ibland återupptar de, men ibland inte! väldigt störande när man får sitta och vänta på att det ska komma igång igen. Jag har inte virus och jag har installerat om msn flera ggr, det var så på min förra data med. Kanske det är så för att jag har tonvis med medelandehistorik och 1.5gb mottagna filer? Eller så är msn live bara skitdåligt gjort?
Citera
2007-12-29, 11:49
Medlem
project_xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungJohan
Jag får spader på mitt msn live! Jag har en ganska ny bra data, men msn live hackar sig, det fasnar och ibland återupptar de, men ibland inte! väldigt störande när man får sitta och vänta på att det ska komma igång igen. Jag har inte virus och jag har installerat om msn flera ggr, det var så på min förra data med. Kanske det är så för att jag har tonvis med medelandehistorik och 1.5gb mottagna filer? Eller så är msn live bara skitdåligt gjort?

Dator inte data...

Är det den senaste versionen av msn live?

Du kan ju prova att tanka ner någon gammal 8.xxx version av msn, de borde funka fortfarande. Själv kör jag med en gammal 8.xxx eftersom jag inte gillar det senaste...

Gamla versioner finns att ladda ner här:
http://www.oldversion.com/program.php?n=msnm

(Ta dock inte 8 Beta )
Citera
2007-12-29, 16:48
Medlem
Man skriver data i bara farten ibland ;P aa ska testa och laddar ner nån annan.
Jag har msn live 8.1.0178.00 nu!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in