2008-05-06, 14:43
Medlem
Inzaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hkarn
Min d2bs brukar köra 100-200 runs innan realm down.

Kan hjälpa dig senare idag tror jag.

Du får gärna pma mig din email adress och guida mig igenom hur man gör
2008-05-06, 15:55
Medlem
Hkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inzait
Du får gärna pma mig din email adress och guida mig igenom hur man gör

Testa denna http://www.edgeofnowhere.cc/viewtopic.php?t=382689
Sen så läser du readme och gör som det står.
2008-05-06, 17:21
Moderator
Falukropps avatar
Citat:
Du har möjligtvis inte testat diablo på hell och tittat i gamelistorna? Varje Baalrun du ser är skapat av en paladin mellan 92 och 98 med bot, och vi snackar inte några baalruns, dom är uppe i över 3000 baalruns i sträck

Lirar classic, så det är inte aktuellt att köra baalruns för min del. Classic är väl relativt sett fritt från fuskare, med undantag från en och annan TMC-apa eller farcaster. Åtminstone i pvpgamesen, vad folk gör i expgames skiter jag fullständigt i faktiskt.
Men jo, jag har förstått att många kör botbaalruns med nån enigmabestyckad paladin i LoD :>

Hursomhelst, det jag ville framhålla var att d2bs är i allra högsta grad detectable, även om Blizzard inte bannar för det än. D2jsp funkade finfint att köra med ett bra tag innan de började massbanna de som körde med det. Det visar väl sig när det börjar dyka upp gnälltrådar om bans på EoN eller nåt.
2008-05-06, 17:22
Medlem
Inzaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falukropp
Lirar classic, så det är inte aktuellt att köra baalruns för min del. Classic är väl relativt sett fritt från fuskare, med undantag från en och annan TMC-apa eller farcaster. Men jo, jag har förstått att många kör botbaalruns med nån enigmabestyckad paladin i LoD :>

Hursomhelst, det jag ville framhålla var att d2bs är i allra högsta grad detectable, även om Blizzard inte bannar för det än. D2jsp funkade finfint att köra med ett bra tag innan de började massbanna de som körde med det. Det visar väl sig när det börjar dyka upp gnälltrådar om bans på EoN eller nåt.

Jo, en tids fråga innan Blizzard bestämmer sig för att massbanna. En rolig sak är att gå in och ta hostile på bottaren. Då disconnectar han o skapar något helt konstigt gamenamn ;D
2008-05-06, 17:25
Medlem
-Unstable-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbo
D2bs funkar bara i 2-3 runs för mig innan den lägger av . Efter det så skapar den games men startar inga scripts. Jag har sett att fler på edgeofnowhere har samma prob men finner inga svar; hilfe!

(Vista32)
Du har antagligen inte justerat väntetiden mellan varje avslutat game och nytt.
2008-05-06, 17:51
Medlem
Inzaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hkarn
Testa denna http://www.edgeofnowhere.cc/viewtopic.php?t=382689
Sen så läser du readme och gör som det står.

Hittar ingen readme ;<
2008-05-06, 19:15
Medlem
Inzaits avatar
Jag förstår ingenting. Inte en enda jävla readme finns det någonstans som visar hur man gör, steg för steg, och hur man ska göra om man är sorc, pala eller så.
2008-05-06, 20:24
Medlem
Citat:
Jag förstår ingenting. Inte en enda jävla readme finns det någonstans som visar hur man gör, steg för steg, och hur man ska göra om man är sorc, pala eller så.
http://www.edgeofnowhere.cc/viewforum.php?f=204

Svårt att missa

Mitt problem kvarstår dock. Den lägger av lite random, har max kommit upp i 9 runs.
2008-05-06, 20:47
Medlem
Glericuss avatar
Går de levla upp gubbar med D2BS?
Att man kanske gör en run på låg level bara för exps skull
2008-05-06, 21:27
Medlem
Inzaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbo
http://www.edgeofnowhere.cc/viewforum.php?f=204

Svårt att missa

Mitt problem kvarstår dock. Den lägger av lite random, har max kommit upp i 9 runs.

Heh, precis efter att ja skrev det där så gick jag in i General och hittade ^^ fungerar perfekt nu
2008-05-06, 23:18
Medlem
Hkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glericus
Går de levla upp gubbar med D2BS?
Att man kanske gör en run på låg level bara för exps skull

baalbot > 2000 runs säger det något?
2008-05-07, 03:57
Medlem
Big Ms avatar
Denna tråden visar tydligt varför Diablo II främst är ett single-player spel numera.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in