2007-12-27, 19:26
Medlem
Sälklubbarns avatar
Jag har nu sett Wille Crafoord som gäst i både Dobidoo och Sing-a-long, och båda gångerna var han uppe och sprang och tog över programmet helt och hållet! I det senare fallet fick både programledare och lagkamrater lugna ner honom.

Vad går han på? Ren entusiasm eller nån sorts knark? Vad säger ryktena?
Citera
2007-12-27, 19:42
Medlem
BERNFs avatar
Har faktist själv tänkt på det ett par gånger, tyvärr har jag inget svar men gissar på koks
Citera
2007-12-27, 19:46
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sälklubbarn
Jag har nu sett Wille Crafoord som gäst i både Dobidoo och Sing-a-long, och båda gångerna var han uppe och sprang och tog över programmet helt och hållet! I det senare fallet fick både programledare och lagkamrater lugna ner honom.

Vad går han på? Ren entusiasm eller nån sorts knark? Vad säger ryktena?

Wille Crafoord blev väl brädad av Persbrandt ?
Kan väl få den mest härdade att flippa ut.
Citera
2007-12-27, 19:51
Medlem
dr.Albanens avatar
Entusiasm såklart
Citera
2007-12-27, 20:17
Medlem
THE UNINVITEDs avatar
Han är moderat, det säger väl det mesta.
Citera
2007-12-28, 16:18
Medlem
chuckberrys avatar
Min personliga åsikt är att han är pinsamt talanglös.Texter som är ihop knåpat helt utan takt och ton.Men detta bevisar att alla kan göra musik om man bara är tillräckligt korkad att våga visa upp skiten.
Citera
2007-12-28, 16:31
Medlem
Kingen_kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chuckberry
Min personliga åsikt är att han är pinsamt talanglös.Texter som är ihop knåpat helt utan takt och ton.Men detta bevisar att alla kan göra musik om man bara är tillräckligt korkad att våga visa upp skiten.
Han har tillräcklig talang för att ha gjort översättningen till "Rivierans guldgossar" som Robert Gustafsson och Loa Falkman spelar för fulla hus...
Citera
2007-12-28, 16:33
Medlem
BlackBeavers avatar
Han har damp eller något liknande! Tröttsam är han och tråkiga låtar!
Citera
2007-12-28, 16:56
Medlem
chuckberrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Han har tillräcklig talang för att ha gjort översättningen till "Rivierans guldgossar" som Robert Gustafsson och Loa Falkman spelar för fulla hus...
Säger mig ingenting ,jag refererar till de otal gånger jag har sett och hört honom i tv/radio.
Citera
2007-12-28, 18:09
Medlem
Twin Peakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Det är väl knappast pga översättningarna som det är fullt i salongen!
Jag har faktiskt också väldigt svårt för W.Crafoord ,kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som jag ogillar hos honom,kanske bara därför att det är så att han har så många minus-sidor ,vem vet?
Citera
2007-12-28, 21:33
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBeaver
Han har damp eller något liknande! Tröttsam är han och tråkiga låtar!
Jaha, han är bokstavsbarn!
Citera
2007-12-28, 23:49
Medlem
Fula Gubbens avatar
Nej, Wille är ingen DAMP-are. Det här är något som kommit på sistone, och handlar nog om antingen marknadsföring eller personliga problem. Han är en intelligent person med ett visst anlag för kylig beräkning, och det vore olyckligt om han förlorat dessa positiva egenskaper.

- F.G
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in