Mitt intryck är av en ganska fyrkantig, satt och kort varelse. Skulle gissa på ~175-180 cm, inte mer.
Breivik beskrevs av vittnen på Utöja som lång och 1.90. Därefter stod det 1.86 någonstans i tidningen. I hans pass står det tydligen 1.83. Nu är han alltså nere på 1.75?
Det står på IMDB att John Travolta är 188 cm och Samuel L Jacksson är 189 cm. Men när jag tittar på Pulp Fiction så ser man att Jacksson är mer än bara 1 cm längre än Travolta. Så hur långa är dessa skådisar egentligen?
Senast redigerad av Linkinparkv23 2012-06-01 kl. 01:04.
Det står på IMDB att John Travolta är 1.88 och Samuel L Jacksson är 1.89. Men när jag tittar på Pulp Fiction så ser man att Jacksson är mer än bara 1 meter längre än Travolta. Så hur långa är dessa skådisar egentligen?
Det står på IMDB att John Travolta är 1.88 och Samuel L Jacksson är 1.89. Men när jag tittar på Pulp Fiction så ser man att Jacksson är mer än bara 1 meter längre än Travolta. Så hur långa är dessa skådisar egentligen?
John Travolta uppskattar jag till 181cm ca. Här är han bredvid 188cm James Cameron:
På tal om Breivik så är hans kollega i Malmö, Peter "Lasermannen 2" Mangs, en riktig räka på knappt 1.70 och en vikt på säkert under 60 kg. Många som blev förvånade när han tågade in i rättssalen...
Breivik beskrevs av vittnen på Utöja som lång och 1.90. Därefter stod det 1.86 någonstans i tidningen. I hans pass står det tydligen 1.83. Nu är han alltså nere på 1.75?
Kan väl säkert vara så att han uppfattades som längre/hotfullare när han gick omkring tungt beväpnad och avrättade människor.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!