2007-12-25, 18:06
Medlem
Vilka är dom bästa programmen för detta ändamål? Vilka Codecs behövs för att få bra inspelningar med ljud? Skulle vara mycket tacksam för all korrekt hjälp
Citera
2007-12-25, 18:35
Medlem
Nu fattar jag noll... vill du spela in en film med din egen webkamera?? Jag har bara erfarenhet av Logitechs kameror och då ska man har Logitech QuickCam som drivare samt program... med det kan du spela in din egen kamera... fast det var väl inte det du ville va???

Du vill ha ett program för att spela in nakna tjejer på msn va... :-)

Camtasia kanske?? 299 dollar... billigt och bra... inte...

Sök på "Camtasia" på www.torrentz.com så löser det sig...
Citera
2007-12-25, 21:44
Medlem
Du tänker helt fel och drar fel slutsatser. Vet inte du att de krävs vissa Codecs och program som klarar av AVI eller MPEG format samt att komprimera
Citera
2007-12-25, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PirateHook
de krävs vissa Codecs och program som klarar av AVI eller MPEG format

Sedan när är AVI-containern ett format? Dessutom verkar du ju inte ha en enda indian i tältet om vad du svamlar om i det stora hela vad gäller webcams.
Citera
2007-12-25, 21:58
Medlem
Det är lätt att skriva sådant när du vet så pass mycket
Citera
2007-12-26, 01:57
Medlem
Citat:
Det är lätt att skriva sådant när du vet så pass mycket

Jadu... om du har den attityden så hoppas jag att du inte får någon mer hjälp i den här tråden...

Ja, jag kom med antaganden... och det gjorde jag för att jag har sett flertalet liknande trådar där det senare har visat sig att man har velat spela in någon persons webcam över msn... man blir väldrigt luttrad och cynisk om man sitter på Flashback ska du veta... :-)

Vidare ser jag att du skrev om kompression... well... egentligen vill jag inte ge dig mer hjälp med tanke på din attityd... men prova Virtual Dub i kombination med en XviD codec...
Citera
2007-12-26, 03:15
Medlem
Det kanske kan bero på hur vissa personer tolkar skribenten
Citera
2007-12-26, 06:49
Medlem
Citat:
Det kanske kan bero på hur vissa personer tolkar skribenten

Jag har iaf gett dig den hjälp som jag anser du är värd... hade kunnat hjälpa dig mer men du har fått lite tips på saker du kan kika på...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in