Tjaho!
Läget är såhär, att förra söndagen (mer än en vecka sedan) så var jag på akuten för jag hade svårt att andas, kunde bara ta halvdjupa andetag, och hade en stickande/huggande känsla under mitt vänstra revben.
De röntgade mina lungor, tog EKG, blodprov, och allt var perfekt.
Det ända läkaren kunde tänka sig var lungsäcksinflamation eller ngt, fick lite smärtstillande så var det bra med det.
Nu har jag ont i bröstet (hjärtat) och i lungorna, som det känns.
Det är svårt att precisera sig, men ibland är det under mina bröst, ibland mitt på solar plexus, och ibland även vid halsen.
Jag undrar om någon känner till eller har haft liknande symptom?
Ja ska till VC imorn, och hoppas få något svar, men börjar bli lite nojjig nu
Jag är inte trött, hängig inget, men igår fick jag nästan lite panickattack, för jag trodde att jag skulle svimma, blev kallsvettig och sånt, men i övrigt mår jag bra.
Jag sover utan problem (förutom konstiga drömmar) och när jag vaknar mitt i natten så har jag inte ont någonstans, och inte heller när jag vaknar på morgonen. Men så fort jag ätit frukost, eller varit vaken en stund, så kommer den smärtan igen, det är till och från, allt mellan 10 sek intervaller till ngn minut
Någon som har tips? Och säg inte gå till läkaren för det ska jag, men tänkte höra mig runt mest