• 1
  • 2
2007-12-23, 23:58
Medlem
Satt och funderade lite smtt p att skaffa piercing i knsorganet. Jag frgade ngra polare och ingen hade ngon direkt fakta om detta.

Piercingen jag menar r en ring, som gr in i urinrret och ut p nedersidan, tror ni frstr vad jag menar

Hrde ven av en polare att om man piercar s s vxer inte hlet ighop igen utifall att man ngon gng i livet vill ta bort den.

Det enda jag i princip vill veta r, Vad finns det fr negativa sidor, kan man runka eller gr det ont, kan man ha frhuden uppe ven med ringen i vgen, vxer hlet igen, fr man bestende "men" av denna piercing?

tackar fr svar!
2007-12-24, 00:14
Medlem
Piercing F.A.Q [posta frgor och svar] <--- Det r en klistradtrd som du borde leta upp.
2007-12-24, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niso
Satt och funderade lite smtt p att skaffa piercing i knsorganet. Jag frgade ngra polare och ingen hade ngon direkt fakta om detta.

Du kanske borde fundera om...
2007-12-24, 01:28
Medlem
DDKs avatar
Citat:

Piercingen jag menar r en ring, som gr in i urinrret och ut p nedersidan, tror ni frstr vad jag menar

Hrde ven av en polare att om man piercar s s vxer inte hlet ighop igen utifall att man ngon gng i livet vill ta bort den.

Det enda jag i princip vill veta r, Vad finns det fr negativa sidor, kan man runka eller gr det ont, kan man ha frhuden uppe ven med ringen i vgen, vxer hlet igen, fr man bestende "men" av denna piercing?

tackar fr svar!

En kompis till mig skaffade en liknande piercing fr typ 4 r sedan. Han kallar den en "PA" = Prins Albert men jag r inte helt sker p att det r rtt beteckning, som jag fattat det r PA en piercing i frenulum.

I vilket fall tog det nstan tta veckor innan sret lkt. Han pstr allt funkar som vanligt frutom att strlen blir mer spridd nr han pissar. Om hlet vxer ihop eller ej har jag ingen aning om, br vl vara samma p kuken som p resten av kroppen dock, dvs om man tar bort piercingen krymper hlet med tiden ihop.

Varfr i helvete man skulle vilja pierca kuken r en helt annan historia *ryser*
2007-12-24, 13:55
Medlem
dlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DDK
En kompis till mig skaffade en liknande piercing fr typ 4 r sedan. Han kallar den en "PA" = Prins Albert men jag r inte helt sker p att det r rtt beteckning, som jag fattat det r PA en piercing i frenulum.

I vilket fall tog det nstan tta veckor innan sret lkt. Han pstr allt funkar som vanligt frutom att strlen blir mer spridd nr han pissar. Om hlet vxer ihop eller ej har jag ingen aning om, br vl vara samma p kuken som p resten av kroppen dock, dvs om man tar bort piercingen krymper hlet med tiden ihop.

Prins Albert r rtt namn, lkningstiden brukar dock bara ta 2-3 veckor. Du borde oroa dig ver din polares hygien.

Den enda piercingen som inte vxer igen som jag knner till r nspiercingen man stter i "vggen" (septum) man har som delar p nsborrarna. Att prins Albert inte skulle vxa igen r antagligen bara en myt, men ring en studio och frga fr att vara p den skra sidan.

Urskta om jag blir en subjektiv moralkrring nu, men jag frstr inte hela pongen med prins Albert. Det r inte snyggt p ngot stt, det frsmrar urinering (okej, visst, man kan vara frsiktig - men med strst sannolikhet fr man det antagligen p sig om man inte stter sig). Att det skulle frbttra sex skulle jag acceptera, men i de flesta fallen sger bde kvinnor och mn att de inte knner ngon skillnad fast prinsen r med och leker. Resten som sger att de knner skillnad ljuger antagligen bara fr att partnern/de sjlva ska bli njda med hlet. Och pricken ver i - vad fan gr man om kroppen fr fr sig att stta bort smycket? Ollonet lr inte m speciellt bra av att det hnder, och eventuell svullnad vill jag inte frestlla mig. Nja, satsa p tungpiercing om du vill ha ngot intimt istllet.
2007-12-24, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ödlan
Prins Albert r rtt namn, lkningstiden brukar dock bara ta 2-3 veckor. Du borde oroa dig ver din polares hygien.
1 rtt av 3 r inte illa pinkat... eller jo det r det.

Citat:
Urskta om jag blir en subjektiv moralkrring nu, men jag frstr inte hela pongen med prins Albert.
Pongen r att under skdespel kunna binda upp kuken mot ryggen s att det inte syns att det r en karl som spelar flicka.

Citat:
Och pricken ver i - vad fan gr man om kroppen fr fr sig att stta bort smycket? Ollonet lr inte m speciellt bra av att det hnder, och eventuell svullnad vill jag inte frestlla mig.
h va?
Visst jag har bde stt och talat med folk som ftt sin PA utsliten av olika anledningar men hur fan ska man bete sig fr att f kroppen att stta bort piercingen?

Citat:
Nja, satsa p tungpiercing om du vill ha ngot intimt istllet.
Sen nr fan blev munhlan ett intimomrde?

Finns ven folk som skaffar sig en PA enbart fr att ha ett lkt slut till sin meatotomi s den inte drar ihop sig s mycket, typ som att mnga tjer sin tungpiercing till strre storlek innan de delar p tungan.
2007-12-24, 23:35
Medlem
Skulle en sdan peircing medfra bttre sex?
2007-12-24, 23:53
Medlem
Citat:

Den enda piercingen som inte vxer igen som jag knner till r nspiercingen man stter i "vggen" (septum) man har som delar p nsborrarna. Att prins Albert inte skulle vxa igen r antagligen bara en myt, men ring en studio och frga fr att vara p den skra sidan.

Urskta om jag blir en subjektiv moralkrring nu, men jag frstr inte hela pongen med prins Albert. Det r inte snyggt p ngot stt, det frsmrar urinering (okej, visst, man kan vara frsiktig - men med strst sannolikhet fr man det antagligen p sig om man inte stter sig). Att det skulle frbttra sex skulle jag acceptera, men i de flesta fallen sger bde kvinnor och mn att de inte knner ngon skillnad fast prinsen r med och leker. Resten som sger att de knner skillnad ljuger antagligen bara fr att partnern/de sjlva ska bli njda med hlet. Och pricken ver i - vad fan gr man om kroppen fr fr sig att stta bort smycket? Ollonet lr inte m speciellt bra av att det hnder, och eventuell svullnad vill jag inte frestlla mig. Nja, satsa p tungpiercing om du vill ha ngot intimt istllet.

Du borde inte uttala dig om du inte vet ett piss, skaffade min fr ca 4 veckor sedan och den lkte p 1,5 vecka.

Inga som helst problem med att pissa, str upp och pissar som vanligt. Knullat har jag inte gjort med PAn n men runka gr fint. Frhuden gr att dra ver ringen men inte helt, blir liksom en strre ppning lngst upp. Sen beror det vl p hur stor frhud man har
2007-12-26, 21:00
Medlem
Dollins avatar
Citat:

tackar fr svar!

AJ SOM FAN sger jag:P
ett stort problem jag kan tnka mig att du fr r att pissa?
att det rinner ner med undersidan, och att det kommer gra ont nr du pissar i brjan.
sen nr du har sex? det borde nog ocks gra ont.
2007-12-26, 22:11
Medlem
ChuckeNs avatar
Citat:

Jag kan sga dig att hlet vxer igen inom sin tid det gjorde min. hade en 6 milimeters ring och den lkte ihop p en mnads tid. Nu har jag gjort den igen fr jag sakna den s frbannat mycket r uppe i 7 milimeters ring

Citat:

tackar fr svar!

Runka. frsta dagarna kan svida lite men med tiden kan du runka p best fan du vill igen utan ngra problem.
Din frga om frhuden frstr jag dock ej men jag har ingen problem med min frhud, men min frhud sluter sig inte ver sjlva hlet, hur jag nu ska frklara det.
Jag fick ett litet rr under mitt ollon. det r den enda bestende menen jag fick nr jag tog ur den.

Jag kan rekomendera dig till att gra en PA, en vldigt trivsam leksak.
Kan ven sga dig att jag har provat runt den p lite olika tser och ingen har sagt ngot negativt om den.
Vissa har sagt att dem inte knde den, och vissa tycker det r sknare faktiskt.

Har du fler frgor s bara frga p

Mvh Chucken
2007-12-26, 22:15
Medlem
ChuckeNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigglet
Skulle en sdan peircing medfra bttre sex?

Vi kan ju enkelt sga att det r mer som shillar..

Skmt sido ingen har talat ont om min PA av dem jag har legat med nr jag haft den som jag skrev i posten van.
Nu har jag flickvnn och hon lskar den, det r hon som gett mig ordvalet ovan
2007-12-30, 02:32
Bannlyst
Har sjlv gjort en PA. Och har inte ngrat de ett dugg.
Ger en liten kick nr brudarna lgger mrke till de.
Dock gjorde jag de nr jag hade fast frhllande. Nmnde inget fr bruden heller s gick omkring i 10 dagar utan att lta henne rra mig och utan att sga varfr. Snacka hon va sur. Sen nr jag till slut lt henne se den s flippa hon och brja sklla ut mig och sa att jag va dum i huvet.
Sen ringde hon upp sin morsa och bertta de. (dom hade tydligen diskuterat mjligheten att jag va otrogen)
Men jag rekomenderar inte sex frrns efter tidigast 14 dagar. Hade sex efter 10 och har aldrig hatt s ont i hela mitt liv eftert.
Just under samlaget gjorde de inte s speciellt ont men fy fan lg och vred mig i flera timmar.

Hlet borde vl som alla andra piercingar lka med tiden. Tid dremot vet jag ej.

Men men trots allt s rekomenderar jag den starkt. Speciellt om du som jag e extremt stolt ver din lille kompis.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in