Citat:
Ursprungligen postat av Niso
Hörde även av en polare att om man piercar så så växer inte hålet ighop igen utifall att man någon gång i livet vill ta bort den.
Jag kan säga dig att hålet växer igen inom sin tid det gjorde min. hade en 6 milimeters ring och den läkte ihop på en månads tid. Nu har jag gjort den igen för jag sakna den så förbannat mycket är uppe i 7 milimeters ring
Citat:
Ursprungligen postat av Niso
Det enda jag i princip vill veta är, Vad finns det för negativa sidor, kan man runka eller gör det ont, kan man ha förhuden uppe även med ringen i vägen, växer hålet igen, får man bestående "men" av denna piercing?
tackar för svar!
Runka. första dagarna kan svida lite men med tiden kan du runka på best fan du vill igen utan några problem.
Din fråga om förhuden förstår jag dock ej men jag har ingen problem med min förhud, men min förhud sluter sig inte över själva hålet, hur jag nu ska förklara det.
Jag fick ett litet ärr under mitt ollon. det är den enda bestående menen jag fick när jag tog ur den.
Jag kan rekomendera dig till att göra en PA, en väldigt trivsam leksak.
Kan även säga dig att jag har provat runt den på lite olika töser och ingen har sagt något negativt om den.
Vissa har sagt att dem inte kände den, och vissa tycker det är skönare faktiskt.
Har du fler frågor så bara fråga på
Mvh Chucken