• 2
  • 3
2008-02-15, 13:40
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonf
Håller med dig, det tog ett tag innan man slutade känna av snuset nämnvärt.

Och angående rökningen, hade en polare med som trodde han var resistent mot nikotin, tills jag såg honom röka, då drar han inte halsbloss, bara munbloss. Så kan det även vara i ditt fall, det är många som tror de drar halsbloss när det bara är munbloss. Själv har har jag snusat i 2 år och tar jag en cigarett en tid efter att jag spottat ut prillan så känner jag av en liten kick.

Jag brukar nog variera, drar kanske halsbloss och munbloss varannan gång. Men det är ju möjligt att man måste dra halsbloss i princip hela tiden för att känna något. Kan få en liten kick nån gång, men det är sällsynt.

Edit: Så röker jag ju inte heller så ofta, så man kan ju tycka att det är märkligt. Brukar du känna nåt efter en cigg, eller krävs det flera innan du får effekt?
Citera
2008-02-15, 14:27
Medlem
antonfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Jag brukar nog variera, drar kanske halsbloss och munbloss varannan gång. Men det är ju möjligt att man måste dra halsbloss i princip hela tiden för att känna något. Kan få en liten kick nån gång, men det är sällsynt.

Edit: Så röker jag ju inte heller så ofta, så man kan ju tycka att det är märkligt. Brukar du känna nåt efter en cigg, eller krävs det flera innan du får effekt?

Jag känner inte något speciellt sug efter cigaretter då jag bara snusar till vardags och röker enbart på helgerna. När jag röker på fyllan känner jag aldrig någonting, men det händer att man tar en mitt i veckan och då i nyktert tillstånd, då kan jag känna av en liten kick på första ciggen, tar man ytterliggare en sen så känner jag inget nämnvärt.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in