2007-12-23, 19:25
Medlem
pingvinens avatar
sitter just och avnjuter Luuks intervju med Victoria Silvstedt. Tidigare har jag tvekat, men nu är jag säker. Hon är faktiskt dum på riktigt!

Synpunkter på det? Blir man sådan av ett par år i bimbo-svängen, eller är det medfött?
2007-12-23, 19:35
Medlem
Alisas avatar
Kanske fel forum? Eller jag vet inte... God jul!
2007-12-23, 19:36
Medlem
Ranknfiles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alisa
Kanske fel forum? Eller jag vet inte... God jul!

2007-12-23, 19:39
Medlem
Trumpeters avatar
Oavsett rätt eller fel forum, så är hon fullständligt pantad på riktigt.
2007-12-23, 21:46
Medlem
riktigt dryg när hon snackar engelska med jämna mellanrum
2007-12-23, 23:23
Medlem
skuggis avatar
Ja, jävlar. Det märks verkligen att hon är dum i huvudet. När hon snackade nått om att hon ville ha barn för hon hade suttit barnvakt åt nån ett par gånger.... herregud.

Och HUR glömmer man att tala sitt modersmål??
2007-12-23, 23:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skuggi

Såg bara programmet med ett halvt öga men hon har väl i stort sätt bott utomlands i mer än hälften av sitt liv.
Började modella utomlands redan som 16-åring.
Förmodligen pratar hon mycket mer engelska än sitt modersmål så det är inte mer än naturligt att hon har lite brytning och svänger till med ett engelskt ord lite då och då.
Såg en intervju med Annika Sörenstam i kväll och även hon börjar lägga sig till med accent...men hon kanske också är dum i huvudet?

Tar inte V.S i försvar på något sätt då hon på andra områden verkar mer än lovligt korkad.
2007-12-24, 02:00
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LOKO_MOTIV
Förmodligen pratar hon mycket mer engelska än sitt modersmål så det är inte mer än naturligt att hon har lite brytning och svänger till med ett engelskt ord lite då och då.

Det komiska är att jag har släkt i USA som har bott där runt 40-50 år,och dom pratar fortfarande perfekt Svenska.Men dom är iofs inte dumma i huvudet

Citat:
Ursprungligen postat av LOKO_MOTIV
Tar inte V.S i försvar på något sätt då hon på andra områden verkar mer än lovligt korkad.

Ja hon verkar faktiskt riktigt korkad.
2007-12-24, 05:30
Medlem
MadamMims avatar
Hört att hon är slipad i verkligheten men spelar en roll. Sett Magnus Betnér "Inget är heligt" då han pratar om Gynning? Tror det är något liknande....
2007-12-24, 06:02
Medlem
Moets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skuggi

Det gör man inte. Som en parallell; jag har bott i Sverige i totalt 8 år. Flyttade tillbaka "hem" för tio år sedan. Jag kommer fortfarande ihåg svenska språket. Att hon skulle glömma språket hon växt upp med är inte troligt.
2007-12-24, 07:25
Bannlyst
Träffade en Tjej från irrland när jag arbetade under helgen. Hon hade bott i Sverige 10år i sin ungdom och pratade klockren flytande svenska. Betydligt bättre än Victoria Silvstedt.
2007-12-24, 07:27
Medlem
relativs avatar
Tycker vi ska mobba trådstartaren lite, som först NU kommit på att hon är korkad

Det var verkligen på tiden att hennes man skiljde sig från henne. Hon var ju otrogen var och varannan dag. Toffel.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in