• 1
  • 2
2007-12-23, 20:40
Medlem
Schrails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riddaren
LÅS!
Pubertalt omogna inlägg undanbedes!
Citera
2007-12-23, 20:54
Medlem
Stureplan1s avatar
Ok, verkar som äta mycket ikväll och enbart dricka imorn som gäller! Det blir iaf det jag kör på!

Ska ju ätas:

Julbord inkl sill, jansson, prinskrov, revben, köttbullar, ägg, skinka, mm mm (blev mätt bara av att skriva detta)

Sen efterrätter av olika slag..pajer..bakelser mm mm.....aaaaaah!

Sen liteN paus till HÖJDPUNKTEN: (tv mässigt iaf)

Ostar & kex ...OCH Karl-Bertil Jonssons julafton! (inget..INGET får komma ivägen för detta!)

Efter detta måste man nog bajsa!
Citera
2007-12-23, 21:02
Medlem
Santadunks avatar
Citat:
LÅS!
vad är de här för töntigt inlägg??
Citera
2007-12-23, 21:37
Medlem
Riddarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schrail
Pubertalt omogna inlägg undanbedes!

Nu betyder ju "pubertala" och "omogna" nästan samma sak så det känns ju rätt märkligt att du lägger dem bredvid varandra... Är det din plan att få mig ur balans genom att ge sken av att vara dum i huvudet?

Kan du inte beskriva varför jag är "pubertalt omogen"?

Är det för att jag inte gillar dig?

Är det för att du tycker att det är "pubertalt omoget" att jag vill att en tråd som handlar om ett ämne som redan avhandlats otaliga gånger bör låsas?

Är det för att du känner dig rädd och osäker och egentligen kunde skrivit vad som helst?

Jag väntar
Citera
2007-12-23, 21:45
Medlem
sommarlovs avatar
Måste man äta mycket i morgon?
Jag längar efter en normal relation till mat.
Jag är uppfostrad till att äta upp all mat, och det gör jag, jämt.
Spelar ingen roll om det är äcklig eller om jag är mätt, tallriken ska bli ren!

Vill kunna göra som mina vidriga arbetskamrater som säger; nä detta var inget vidare.
Och bara lämna hälften...
Citera
2007-12-23, 22:49
Medlem
Stureplan1s avatar
Citat:
att jag vill att en tråd som handlar om ett ämne som redan avhandlats otaliga gånger bör låsas?

Kan du då inte hänvisa till dessa trådar? Jag har sökt, men inte lyckats hitta dessa!...men det kanske inte du heller lyckas med?

On topic: vräkte nyss i mig en kebabtallrik med pommes...nu blire fan inte nå mer idag.....lite glass kanske....puh!
Citera
2007-12-23, 22:50
Medlem
Schrails avatar
Citat:
Nu betyder ju "pubertala" och "omogna" nästan samma sak så det känns ju rätt märkligt att du lägger dem bredvid varandra... Är det din plan att få mig ur balans genom att ge sken av att vara dum i huvudet?

Kan du inte beskriva varför jag är "pubertalt omogen"?

Är det för att jag inte gillar dig?

Är det för att du tycker att det är "pubertalt omoget" att jag vill att en tråd som handlar om ett ämne som redan avhandlats otaliga gånger bör låsas?

Är det för att du känner dig rädd och osäker och egentligen kunde skrivit vad som helst?

Jag väntar

Varför jag anser att din meddelande skulle lika gärna kunde vara skrivet av en 14-åring i målbrottet som ser sin moppe som värdefullaste ägodel:
- Varför skriver man man något så korkat och ogenomtänkt som ett "Lås!".
Varför inte visa att du har något bakom pannbenet genom att kanske förklara varför tråden ska låsas.
Så därför ställer jag dig nu fråga:
- Varför ska tråden låsas?

Varför ska inte killen få veta på hur man på bästa sätt lägger upp dagen med stort D för att kunna få i sig så mycket gott som möjligt?
Om nu tråden tagits upp miljontals gånger varför inte förklara det för TS istället för att bröla ut ett ord med tre bokstäver helt utan förklaring.

Skicka smöret Lennart...
Citera
2007-12-24, 10:49
Medlem
Stureplan1s avatar
gårdagens förberedelser åt helvete....vakna med feber & ont i hela kroppen

fyfan! Inte första julen det inträffar!

o inga tabletter hemma...o apoteken e väl stängda....blir o åka till jobbe o försöka hitta nåra Treo där!

Citera
2007-12-24, 12:06
Medlem
sommarlovs avatar
Konstigt, jag vaknar med ont i halsen och lätt febrigt!

God jul, och krya på oss!
Citera
2007-12-24, 23:05
Medlem
Stureplan1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Konstigt, jag vaknar med ont i halsen och lätt febrigt!

God jul, och krya på oss!

Har du ont i kroppen oxo? Isf, "grattis", då har du fått samma som mig. Ringde nyss sjukvårdsupplysningen...går tydligen en influensa nu som ger ont i kroppen o feber...håller i en vecka.....tack för kaffet!

*tar 2 treo o tebax till säng*
Citera
2007-12-26, 00:49
Medlem
Santadunks avatar
Vilket antiklimax det blev i den här tråden
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto