Hej jag har läst om era åsiter om kaffepengar men nu frågar jag er: kan man komma någonstans på börsen med 2-3000 kronor? Jag har öppnat ett konto på Aktiedirekt och det känns inte som om cortaget kommer äta upp en större del av vinsten. Är det någon idé att börja placera eller ska jag vänta till jag har ett större kapital? Om jag ska börja nu vart tycker ni att jag ska lägga pengarna?
GOD JUL!