Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-12-21, 16:23
Medlem
von_Ss avatar
Är kass på datorer. Vill nu bränna lite filmer som är formatet IMG till DVD-skivor (så att jag sen kan kolla på dem på en dvd-spelare). Hur ska jag göra? Jag har Roxio installerat med windows föreslår att jag ska öppna den tomma dvd-skivan i media-player för att bränna till den. I Media Player går det dock inte att bränna img-filerna.

Kör med Vista.
Citera
2007-12-21, 17:02
Medlem
bohrdohrs avatar
ladda hem img burn tryck på burn
Citera
2007-12-21, 17:04
Medlem
Pussylovers avatar
http://www.imgburn.com
Citera
2007-12-21, 17:34
Medlem
darkmarcs avatar
...eller byt namn på filen till .iso och bränn.

///DM
Citera
2007-12-21, 18:23
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkmarc
...eller byt namn på filen till .iso och bränn.

///DM

Ah så svårt var det =)

tack.
Citera
2007-12-23, 16:20
Medlem
Mx_1337s avatar
har bränt alla DVD-R filmer jag laddat ner med Imgburn, har varit IMG och ISO-filer, nu laddar jag ner en Img-fil och bränner i ImgBurn som vanligt men det står "okänd skiva" när jag ska spela upp den? vad är felet här?
Är inte helt säker på om jag använt den sortens skivor innan, kan det bero på skivorna?
Citera
2007-12-23, 16:53
Medlem
Neffins avatar
Eller så mountar du .img filen och trycker på copy disc istället
Citera
2007-12-27, 01:22
Medlem
jag använder dvd-decryptor för att det går snabbt att bränna dvd och är simpelt, men nu upptäcker jag att nästan varje film som jag bränner ut hackar ganska mycket. Vet att det kan ha många olika orsaker, så som skivor, brännare etc. Numer får jag ett felmeddelande efter varje bränning, fast det har ju funkat att se filmerna iaf så jag har inte tänkt så mycket på det. Vet ngn vad det skulle kunna vara för fel? Någon inställning kanske?
Citera
2007-12-28, 13:15
Medlem
Neur0tics avatar
såhär gör jag: mounta med POWERISO elr DAEMONTOOLS sen går du in i ngt brännarprogram (nero) bränn videofiler. sen bara letar du upp skivan som "finns" i datorn och väljer alla video_ts filerna sen är det bara till att titta
Citera
2007-12-28, 13:27
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Imgburn! Enklaste och bästa enligt mig!

Varför tjorva runt med daemontools å skit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in