2007-12-30, 17:46
Medlem
furis avatar
va fan.. när de ändå är nyår så köp en kuba cigarr. =) vad kan dom kosta? 150 - 200kr ?
2007-12-30, 17:55
Medlem
Hallå, om man är nybörjare/amatör eller rent av nybörjaramatör, så är det väldigt onödigt, ja, till och med dumt, att slösa 200 spänn på en cigarr de ändå inte kan uppskatta. För dem skiljer sig en kuban inte mycket från en 30 kronors ICA corona. Förstår du min resonering?
2007-12-30, 23:58
Medlem
tepss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koral
Se till att tända den så den brinner jämt, enklast utfört med ett ljus. bara lägg till cigarren ett par cm ovanför lågan och rotera sakta, som du gör när du steker en gris

tänk så är man muslim
2007-12-31, 01:09
Medlem
e-frees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teps
tänk så är man muslim

Haha, katten som låg i mitt knä sprang iväg med en jeffla fart när jag läste det där.. Tack för nattens skratt
2007-12-31, 01:18
Medlem
Neonights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av e-free
Haha, katten som låg i mitt knä sprang iväg med en jeffla fart när jag läste det där.. Tack för nattens skratt

HAHA och det där tackar jag för skrattade hårt åt din katts beteende.

Så klart en nybörjar kan uppskatta en dyr cigarr. Dock inte ute i kalla vintern lite halvpackad Nej en 30 cigarr är nog lämpligare då.
2007-12-31, 11:55
Medlem
Highlighteds avatar
Hmm jag e inte en cigarr smoker men när jag var i Dominikanska Rep. Så köpta ja mej en liten låda med vaniljcigarrer. Runda i smaken, inte starka alls. Perfekta enligt min del för det var dom jag uppskattat mest av dom jag rökt förut.

Btw Ngn som vart i gbg en sådan här cigarr kan bli funnen?
2007-12-31, 13:18
Medlem
Whissles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av furi
va fan.. när de ändå är nyår så köp en kuba cigarr. =) vad kan dom kosta? 150 - 200kr ?
Inte alltid det är så stor skillnad på dom och dom lite billigare, jag har då problem att känna den. Tyckte att Grand corona för 25 spänn var minst lika god som nån rackare för 100 (vet inte namnet på den) enda skillnaden var att den dyrare var en aning längre i mitt tycke. Så är man amtör är det ganska lika känns det som, det finns bra cigarrrer i alla prisklasser.
2007-12-31, 16:20
Medlem
AxelFoleys avatar
Eftersom det är flyttning på fullgång hemma hos mig hade jag inte råd att köpa en rövare till cigarr, så jag köpte den hittills billigaste cigarr jag skådat.

Manila heter den, står att den är handmade men det tvivlar jag på. Kostade mig fjuttiga 19 kr. Förmodligen inte den bästa men det får fanimej duga då jag köpt möbler o skit för över 10 000 kr de senaste veckorna.

Gott nytt år på er, cigarr-rökarna på Flashback!
2007-12-31, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AxelFoley
Eftersom det är flyttning på fullgång hemma hos mig hade jag inte råd att köpa en rövare till cigarr, så jag köpte den hittills billigaste cigarr jag skådat.

Manila heter den, står att den är handmade men det tvivlar jag på. Kostade mig fjuttiga 19 kr. Förmodligen inte den bästa men det får fanimej duga då jag köpt möbler o skit för över 10 000 kr de senaste veckorna.

Gott nytt år på er, cigarr-rökarna på Flashback!

Om det står att den är handmade, är den det. De kan inte helt enkelt ljuga sådär. Man om en amatör rullade cigarren för fjuttiga 3kr timmen kanske man vill ha en maskin-rullad istället. Vad vet jag?
2007-12-31, 16:51
Medlem
AxelFoleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koral
Om det står att den är handmade, är den det. De kan inte helt enkelt ljuga sådär. Man om en amatör rullade cigarren för fjuttiga 3kr timmen kanske man vill ha en maskin-rullad istället. Vad vet jag?

Det är väl inte främmande med falsk marknadsföring även inom tobaksindustrin?
2007-12-31, 17:39
Medlem
Beroys avatar
Jag skulle rekomendera Havanna, Lousianna mycket god oh lättrökt!!!
2008-01-02, 20:20
Medlem
Neonights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pentangeli
fan vad sorgligt det är när svenne banan ska "lyxa till det" på nyår och röka cigarr.
somna om töntar.

Gissa vem som just gjort bort sig Grattis din Jantelags-idiot

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in