• 2
  • 3
2007-12-23, 06:48
Medlem
BeerMeUpScottys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Hur fick de in en hel såpbil i moskén? Borde inte det ha märkts, så att säga? Eller var det kanske en mycket liten skåpbil, med CIAs-super-cloaking-device?
Nej men va faaaan, fattar du inte att det var USA som missilbombade skiten efter påtryckningar från Israel? Självklart vill dom ju åt en minister är vänligt inställd till dem i förmån för dom där trevliga mullorna.

sten.b, somna bara om, hela Sverige skrattar.
Citera
2007-12-23, 06:58
Avstängd
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sten.b

Tror du att det finns en enda människa utanför Washington-trumpeternas räckvidd som tror att det var muslimer som bombade moskéen?
Ja.

Vad säger du om stiderna vid och i Röda Mosken i Pakistan då?
Citera
2007-12-23, 07:25
Medlem
Otroligs avatar
Har jag förstått det rätt nu, en moské bombas i Pakistan, ingenting tyder på att det skulle vara en amerikans verk, och ljushuvudet till trådskapare antar att amerikanerna ligger bakom det, bara därför att? Skrattretande, nog för att jag ställer mig kritisk till USAs handlade i flera avseenden men att på ett fanatiskt och konspiratoriskt sätt skylla allting på dem är ju bara för mycket.
Citera
2007-12-23, 07:58
Medlem
sten.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Har jag förstått det rätt nu, en moské bombas i Pakistan, ingenting tyder på att det skulle vara en amerikans verk, och ljushuvudet till trådskapare antar att amerikanerna ligger bakom det, bara därför att? Skrattretande, nog för att jag ställer mig kritisk till USAs handlade i flera avseenden men att på ett fanatiskt och konspiratoriskt sätt skylla allting på dem är ju bara för mycket.

Vad jag sagt är att det inte är en muslim som bombar muslimer vid en moské på en fredag.

Jag påpekar också att innan ockupationen av Irak och Afghanistan förekom knappast några bombningar av moskéer i regionen.

Sen får den som har nå'n tankeförmåga kvar dra sina egna slutsatser.

Det kan vara fråga om en false flag ops av pakistanska krafter som bekämpar islamister och vill ha stöd för sin kamp.
Citera
2007-12-23, 10:31
Medlem
jack_of_spadess avatar
Citat:
Kan du tänka dig en människa laddad med sprängämnen, nog för att döda c:a 50 människor och skada långt fler, skulle se ut?

Jag tror du underskattar sprängkraften hos moderna sprängmedel rejält, han hade knappast påsar med svartkrut på sig. Dessutom var det troligen splitterbomber.
Sen står man (på knä) väldigt tätt i moskeér, mer eller mindre axel mot axel, så om bombmannen placerade sig centralt i rummet hade det garanterat varit möjligt att döda 50 pers.
Sen borde det inte varit något problem att gömma tillräckligt med bomber under en säckig pashtunsk folkdräkt.
Citera
2007-12-23, 13:38
Bannlyst
Citat:
Hörde nyss på ekot om den bombade moskén i Afghanistan.

Man häpnar. Nu försöker man få det till att det var muslimer som bombar sin moské.

Det skulle vara en "självmordsbombare" som var ute efter en minister som klarade sig oskadad medan 40-tal afghaner råkade dö.

SR har säkert blivit uppmanade av pentagon att sprida denna fullständigt osannolika lögn.

Jag ser att alla massmedia har plockat upp samma lögn.

Skamligt.

Varför skulle det inte vara muslimer? Är du en av de som inte erkänner att det finns även muslimer som är kriminella?

Abu Usama El-Swede hoppas på att självmodsbombare ska komma till norden

Varför är inte han muslim?
Citera
2007-12-23, 14:32
Medlem
sten.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odes
Varför skulle det inte vara muslimer? Är du en av de som inte erkänner att det finns även muslimer som är kriminella?

Abu Usama El-Swede hoppas på att självmodsbombare ska komma till norden

Varför är inte han muslim?

Menar du att dessa självmordsbombare kommer hit för att spränga moskéer?

Självklart finns det muslimer som är kriminella.

Dom lockar självmordsbombare med himmel och jungfrur.
Tror du att du kan räkna med det om du mördar drygt 50 muslimer på en fredag?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in