2008-03-11, 08:55
Medlem
knytblusens avatar
Betnér= het, Björn G=så hett jävla lammkött att det är tur att soffan suger upp
Citera
2008-03-11, 08:56
Medlem
knytblusens avatar
Och klart att han flashbackar som alla andra. (PM:a mig Betnér, jag är också het)
Citera
2008-03-11, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knytblusen
Och klart att han flashbackar som alla andra. (PM:a mig Betnér, jag är också het)

Nu blev "Björn" ledsen och beslutade sig för att inte pm:a dig.
Citera
2008-03-11, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Den här pinsamma Pk-monologen tycks ha fallit i väldigt god jord hos ungkommunisterna

http://ungvanster.blogspot.com/2008/...mstlldhet.html

Verkligen nyskapande..
Citera
2008-04-30, 20:16
Medlem
dekanmis avatar
Jag tycker att alla Betnèr-hatare borde kolla in Betnèrs dagbok. Och då pratar jag inte om ett inlägg eller två, utan sitta och läsa igenom.

Han har fler åsikter än att muslimer inte är farliga (han sa aldrig att de var okej, han sa att de inte är farliga).
Dessutom sa han faktiskt så, för att han är less på att aftonbladet och expressen har samma muslimska figur i tidningen jämt, en arg, skrikandes, skäggig gubbe! Alla muslimer är inte så, och det var DET han ville få fram.

Han tycker inte om Ebba Von Sydow (ingen frisk människa kan göra det!), han hatar Gessle, han hatar Patrik Ekwall.
Betnèr är en komiker. Men han är en komiker som vill få fram sina åsikter men som samtidigt får en att skratta eftersom han gör narr av så många människor!

Men som sagt, läs hans dagbok.
Betnèr är "coolare" än många tror.

(Låt mig säga att jag inte håller med om ALLT han säger. Men en hel del)

Kolla på Shan Atci, vart är han farlig? Han är muslim.

EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=6gz_KM6Nvu4
Senast redigerad av dekanmi 2008-04-30 kl. 21:03.
Citera
2008-04-30, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekanmi
Jag tycker att alla Betnèr-hatare borde kolla in Betnèrs dagbok. Och då pratar jag inte om ett inlägg eller två, utan sitta och läsa igenom.

Han har fler åsikter än att muslimer inte är farliga (han sa aldrig att de var okej, han sa att de inte är farliga).
Dessutom sa han faktiskt så, för att han är less på att aftonbladet och expressen har samma muslimska figur i tidningen jämt, en arg, skrikandes, skäggig gubbe! Alla muslimer är inte så, och det var DET han ville få fram.

Han tycker inte om Ebba Von Sydow (ingen frisk människa kan göra det!), han hatar Gessle, han hatar Patrik Ekwall.
Betnèr är en komiker. Men han är en komiker som vill få fram sina åsikter men som samtidigt får en att skratta eftersom han gör narr av så många människor!

Men som sagt, läs hans dagbok.
Betnèr är "coolare" än många tror.

(Låt mig säga att jag inte håller med om ALLT han säger. Men en hel del)

Kolla på Shan Atci, vart är han farlig? Han är muslim.

EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=6gz_KM6Nvu4

Det roligaste jag hört om Betnér är att han fick stryk i Örebro av en sinnessvag person i publikum...

"Betnér tycker inte att muslimer är farlilga"
"Betnér gillar inte Ebba von Sydow"

Han balanserar verkligen på den tunna röda linjen..
Citera
2008-04-30, 22:56
Medlem
dekanmis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petter Utas
Det roligaste jag hört om Betnér är att han fick stryk i Örebro av en sinnessvag person i publikum...

"Betnér tycker inte att muslimer är farlilga"
"Betnér gillar inte Ebba von Sydow"

Han balanserar verkligen på den tunna röda linjen..

Jaha, du menar den lilla smällen han fick i ansiktet?
Du vet, Betnèr själv tycker synd om killen som slog honom eftersom det visade sig att han led av just psykiska problem. Om du läst hans db hade du vetat det.

Du vet, jag tog bara ett par exempel på andra saker han inte tycker om, eftersom folk verkar ha hakat upp sig på att han inte anser att muslimer inte är farliga.

Har du sett hela inget är heligt? Inte bara de 42 minuter som visats på tv?
Betnèr tycker inte att muslimer är farliga, nej. Han tycker att religiös fundamentalism är farlig. Många kristna är fundamentalister.
Citera
2008-05-01, 00:46
Medlem
Aldhisslans avatar
Killen är skön, gillar den här typen av humor.
Men visst är Hicks och Leary roligare.
Citera
2008-05-01, 00:50
Medlem
Danneehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jetsetwilly
Vad var det han sade ikväll? "Det är inget fel på muslimer"...

Det är ju sant, trångsynte fan
Citera
2008-05-01, 09:24
Medlem
Citat:
Du vet, Betnèr själv tycker synd om killen som slog honom eftersom det visade sig att han led av just psykiska problem. Om du läst hans db hade du vetat det.

Du vet, jag tog bara ett par exempel på andra saker han inte tycker om, eftersom folk verkar ha hakat upp sig på att han inte anser att muslimer inte är farliga.

Betnèr tycker inte att muslimer är farliga, nej. Han tycker att religiös fundamentalism är farlig. Många kristna är fundamentalister.

Nej jag har inte sett hela programmet, och jag har absolut inget intresesse av att läsa hans dagbok (vilket jag förmodar att db betyder).

Vad storsint av honom att tycka synd om killen.. (det fanns liksom inga andra pk-vägar ut, men det var intelligent av honom att inse det).

Ok, Betnér tycker att religös fundamentalism är farlig.. So what.. Vad vill han ha? Nobelpriset? Har han dragit den slutsatsen på egen hand?
Gör detta honom till ett komiskt geni?
Citera
2008-05-01, 23:11
Medlem
von_Ss avatar
Citat:

Vem fan tror att alla muslimer är farliga? Det fattar man väl att de inte är. De är bara dumma i huvet och stöddiga.

Bögigt att tycka synd om nån som slår en på köften.
Citera
2008-05-02, 00:39
Medlem
brainspaces avatar
Lätt att han samlar fakta härifrån seriöst. Flashback är mer än bara ett forum för mig...det är nästan en inspirationskälla för mig. Jag är allvarlig, snorungar behöver fan inte gå i skolan. Flashback har lärt mig enormt mycket, jag är allvarlig alltså! FB allmänbildning 4life
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in