2008-12-15, 02:12
Medlem
Bob Luntas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konane
Betnér är fan riktigt skön!

Vad har ni kommit fram till, hänger han här? Har inte orkat kolla igenom hela tråden.

Behöver jag fördjupa mig? 'Nuff said.
Citera
2008-12-15, 02:26
Medlem
Zairas avatar
förstår egentligen inte riktigt syftet med tråden ?

om han nu skulle hänga här får vi ändå inte avslöja vem han är, för då bryter man mot reglerna.
Citera
2008-12-15, 02:33
Medlem
konanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaira
förstår egentligen inte riktigt syftet med tråden ?

om han nu skulle hänga här får vi ändå inte avslöja vem han är, för då bryter man mot reglerna.
Han kanske hade själv trätt fram. Man vet aldrig.
Citera
2008-12-15, 11:03
Medlem
Lite kul att läsa folk som sitter och kristiserar Betner och säger att han är totalt värdelös. Personligen tycker jag han gör det han gör hyffsat bra faktist. Om man han är bäst? nä det tycker jag inte. Han har en stil som är väldigt unik här i sverige och jag gillar den. Men snälla nån att påstå att Betner är sämre än än johan glans är ju som att säga att Sverige är sämre än iran.

Personligen tycker jag inte det finns många bra komiker i vårat avlånga land nu förtiden. Shan tha man, özz och alla andra kna slänga sig i väggen. Nä tacka vet ja Ronny eriksson, Sven melander, magnus härenstam. den lite äldre skolan ni vet. Enligt mig finns det bara en komiker som har kunnat prata om politik och det är Ronny eriksson. Betner har inget att sätta emot där men ändå gör han mycket annat som är bra.
Citera
2009-01-05, 13:14
Medlem
bästisweedens avatar
Det lilla krypet är antagligen precis som alla narcissistiska och googlar sitt namn titt som tätt, och kollar väl antagligen FB som många andra "kändisar". Att han suger röv håller jag med om, fast mest för att han genom sin trodda anonymitet är stor över internet. För flera år sen hittade vi honom spela på ett rätt högt bord poker och jag började tjaffsa med honom, det slutade med att han tiltade och förlorade 20-30k. jag gick inte helt skuldfri utan han lovade att han skulle döda mig när han såg mig, men efter ett tag när han insett att vi verkligen visste vem han var så övergick löftet till att han skulle bjuda på kaffe istället. om du läser det här kan du ju skicka ett PM ditt as.

det enda jag fick var min chatt avstängd.
Citera
2009-01-05, 16:39
Medlem
icarus_gbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanalol001
Äsch, men kan inte låta bli att tycka att han är en bra komiker med svenska mått mätt efter ha sett detta.
http://www.youtube.com/watch?v=kb21TeMOQwo
Det enda som fick mig att dra på smilbanden var runt 7:25 när "Strax: Seinfeld"-skylten trycktes in uppe till vänster.

Han är inte rolig.
Citera
2010-02-22, 14:41
Medlem
haha jag tycker Betner är hysteriskt rolig :P
Citera
2010-02-22, 16:50
Medlem
Mr.Junkyards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jetsetwilly
Vad var det han sade ikväll? "Det är inget fel på muslimer"...

Vad är det för fel på muslimer då?
Citera
2010-02-22, 19:48
Medlem
Surfar inte alla på FB?
Citera
2010-07-29, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bästisweeden
Det lilla krypet är antagligen precis som alla narcissistiska och googlar sitt namn titt som tätt, och kollar väl antagligen FB som många andra "kändisar". Att han suger röv håller jag med om, fast mest för att han genom sin trodda anonymitet är stor över internet. För flera år sen hittade vi honom spela på ett rätt högt bord poker och jag började tjaffsa med honom, det slutade med att han tiltade och förlorade 20-30k. jag gick inte helt skuldfri utan han lovade att han skulle döda mig när han såg mig, men efter ett tag när han insett att vi verkligen visste vem han var så övergick löftet till att han skulle bjuda på kaffe istället. om du läser det här kan du ju skicka ett PM ditt as.

det enda jag fick var min chatt avstängd.

kan ju bara fråga han... han ska chatta på nyheter 24 på freda...
Citera
2010-08-05, 17:08
Medlem
Revolution1936s avatar
Betnér på Aftonbladets redaktion

http://www.youtube.com/watch?v=-MTxA4VV7Q8

Betnér I Kyrkan

http://www.youtube.com/watch?v=XRrax...eature=related

Betnér I Mosken( Fast jag hittade bara klippet med Martin Soneby)
http://www.youtube.com/watch?v=sko-k...eature=related

Njut!
Senast redigerad av Revolution1936 2010-08-05 kl. 17:21.
Citera
2010-08-05, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loffe007
Lite kul att läsa folk som sitter och kristiserar Betner och säger att han är totalt värdelös. Personligen tycker jag han gör det han gör hyffsat bra faktist. Om man han är bäst? nä det tycker jag inte. Han har en stil som är väldigt unik här i sverige och jag gillar den. Men snälla nån att påstå att Betner är sämre än än johan glans är ju som att säga att Sverige är sämre än iran.

Personligen tycker jag inte det finns många bra komiker i vårat avlånga land nu förtiden. Shan tha man, özz och alla andra kna slänga sig i väggen. Nä tacka vet ja Ronny eriksson, Sven melander, magnus härenstam. den lite äldre skolan ni vet. Enligt mig finns det bara en komiker som har kunnat prata om politik och det är Ronny eriksson. Betner har inget att sätta emot där men ändå gör han mycket annat som är bra.

Är du seriös?

Jag utgår från det och det tappar förhoppningen återigen att 90-talisterna någonsin kan bidra med något bra här i Sverige.

1. Betnér kör enbart sin politiska propaganda. Han har till och med gått ut med SD-hat som alla andra PK snubbar. Han tjafsar om abortfrågor och anti-KD snack och detta ska på något vis vara roligt. Jag säger bara suck, att du ens kallar dig komiker.

Hade han sagt något med glimten i ögat hade även jag kunnat garva, för han är inte helt lost, men passar bättre som politiker isåfall.

2. Johan Glans är en av de få bra komiker vi har i Sverige. Han har en skön personlighet och gör roliga utspel. Han kan, till skillnad från alla andra komiker i Sverige, skämta om annat än bara sex och politik. Han gör ganska bra ifrån sig när han skulle improvisera i "Tack gode gud":
"Godmorgon, har du sprängt något idag?" (http://www.youtube.com/watch?v=wsNefU7evOQ)

Eller för att inte tala om "Nisse hults historiska snesteg" 2:30 och framåt. (http://www.youtube.com/watch?v=N8xr7H3GxmI)

Eller alla stand up-uppträdanden han haft.

Så ja, att jämföra honom med Betnér förtjänar nästan hedersmord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in