2007-12-20, 22:13
Medlem
Majavas avatar
Jag satt och tittade på Magnus Betnérs stand-up som gick på femman nyss, och då slog det mig att mer än hälften av det han sa har jag redan läst antingen här (i till exempel idioter får utrymme i media) eller i skvaller-forumet. Är det möjligt att komiker sitter och samlar inspiration genom att läsa på internetforum, eller tycker han bara helt enkelt att kvällstidningar är lika larviga som de flesta på flashback tycker?
Citera
2007-12-20, 22:32
Medlem
T-bone-s avatar
Man måste ju inte läsa på FB för att förstå att massa idioter får utrymme i media och att kvällstidnignarna är retarderade. Det gnäller min farfar om och jag är ganska säker på att han inte skriver här.

Känns som om hans åsikter är ganska motsatta det som skrivs på FB också.
Citera
2007-12-20, 22:33
Medlem
jetsetwillys avatar
Betnér är ju vänster, så jag har svårt att tro att han skulle stå ut här.
Citera
2007-12-20, 22:34
Medlem
Scanfaces avatar
Ser man för det första Betnér som en komiker så ska man skämmas. Han är något av det dåligaste jag sett i stå-upp-väg. Kred ska han i alla fall ha om han snor grejerna från det här forumet.
Citera
2007-12-20, 22:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jetsetwilly

Alla komiker är väl vänster
Citera
2007-12-20, 22:52
Medlem
Hurvida han surfar runt här vet jag inte men tyckte han var klart sämre än jag trott.. tyckte det var ett riktigt sömnpiller till "show"

Om man vill ha någon att jämföra med så kan man titta på Dennis Leary.. kolla youtube.. visserligen har han snott en del material också men fan så mycket roligare i den typ av ståupp komik som jag tycker dom två använder sig av.. snacka om det dom är upprörda över i samhället..

http://youtube.com/watch?v=1KvZxoQqAhs
http://youtube.com/watch?v=Kkg0WLj7TJ8
Citera
2007-12-20, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jetsetwilly
I vilken bemärkelse? Vet att han gjort ett 1 Maj-uppträdande men det fick han pröjs för.
Citera
2007-12-20, 22:54
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-bone-
Man måste ju inte läsa på FB för att förstå att massa idioter får utrymme i media och att kvällstidnignarna är retarderade. Det gnäller min farfar om och jag är ganska säker på att han inte skriver här.

Känns som om hans åsikter är ganska motsatta det som skrivs på FB också.

Ja, hans åsikter om muslimer är ju knappast flashback-vänliga, men hatet mot aftonbladet är desamma.
Citera
2007-12-20, 22:55
Medlem
T-bone-s avatar
Alla som inte är idioter hatar eller iaf ogillar Aftonbladets journalistik.
Citera
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scanface
Ser man för det första Betnér som en komiker så ska man skämmas. Han är något av det dåligaste jag sett i stå-upp-väg. Kred ska han i alla fall ha om han snor grejerna från det här forumet.

Med jämförelse med resten av humorsverige (förrutom geniet Rheborg förstås) är han ett under av komik?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av conz
I vilken bemärkelse? Vet att han gjort ett 1 Maj-uppträdande men det fick han pröjs för.

Du skulle ha sett dagens show som gick på kanal 5. Det fullkomligen lyser röd kommunisthippie om karlsloken.
Citera
2007-12-20, 23:02
Bannlyst
Äsch, klart Betnér finns här (liksom större delen av alla svenska kändisar unde fyrtio). Icke desto mindre så suger Betnér som en trimmad Nilfisk.

Hör Du det, Magnus? Du suger pung. Johan Glans är tio gånger roligare än Dig. Restskatt är två gånger roligare än Dig.

// Roger P.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in