Flashback bygger pepparkakshus!
2007-12-20, 17:44
Medlem
Tutti Fruttis avatar
Tjena!

Har för mig att det går att ha på Thunderbird utan att det syns. Att man lägger ner programmet i det fältet vid klockan. Hur gör man det? Vet att det fanns något tillägg som man kunde lägga till i firefox så att när man stänger i krysset läggs det istället vid klockan, men då blir det så även när man surfar på internet. Vill ha ett tillägg som gäller bara för Thunderbird. Finns det någon sådant?

Tack på förhand!
Citera
2007-12-20, 18:04
Medlem
adhesives avatar
MinimizeToTray heter det. Funkar till både FF och Thunderbird.

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/2110
Citera
2007-12-20, 18:30
Medlem
Tutti Fruttis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adhesive
MinimizeToTray heter det. Funkar till både FF och Thunderbird.

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/2110

Jo, det är den jag testat. Men jag vill ha en som bara är till Thunderbird. Då kan jag alltid ha på Thunderbird när jag sitter vid datorn och märker direkt när jag fått mail. Så finns det någon som bara funkar på Thunderbird?
Citera
2007-12-20, 19:30
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tutti Frutti
Jo, det är den jag testat. Men jag vill ha en som bara är till Thunderbird. Då kan jag alltid ha på Thunderbird när jag sitter vid datorn och märker direkt när jag fått mail. Så finns det någon som bara funkar på Thunderbird?

Jo, men det är ju samma till båda. Du kan ju välja att bara installera den till Thunderbird. Inget krav att installera det på både FF och TB.
Citera
2007-12-20, 19:59
Medlem
Tutti Fruttis avatar
Aha nu funkar det. Tack för hjälpen!
Citera
2008-09-24, 18:02
Medlem
Flytande_argots avatar
Jag har ett problem med thunderbird i minimerat läge. Det är så att jag ser ju hela tiden själva thunderbirdsymbolen men när det kommer ett nytt mail så hamnar den symbolen till vänster och thundbird och döljs sedan och syns först när man klickar på << nere i trayen.

Hur gör man så att Windows/Thundbird placerar symbolen för nyankomna mail på ett sånt sätt att de syns hela tiden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in