Citat:
Ursprungligen postat av RSX
Det vore smidigt om det fanns något sådant alternativ där det fälls ner en ruta direkt istället för att klicka på "Svara på ämne" knappen och vänta tills en ny sida laddar upp.
Vad tror ni om det? Fler som saknar den funktionen?
Kanske snarare vore en idé att man bara kan svara från sista sidan i tråden med tanke på hur många som läser topicen, skummar igenom texten i första inlägget och trycker citera utan att se vad som skrivits längre ner eller på sida 2-3-100
Vissa Vb-forum har ju en liten ruta längst ner (
www.militaryphotos.net tex) på varje sida där man kan skriva. Men med dagens uppkopplingar så känns tiden det tar att ladda upp en ny sida inte allt för lång. Den lilla extra tiden det tar kanske är bra att lägga på att fundera på om det är nödvändigt att svara överhuvudtaget. Ibland har jag tryckt på citera och när sidan laddat har jag kommit på att jag förresten inte hade nåt vettigt att tillföra hur som helst och bara kryssat ner det hela. (skulle kanske gjort det nu med)
Det känns som ett greasemonkeyscript eventuellt skulle kunna lösa ditt problem så fråga nån som kan eller hör dig för i flashskript tråden.