2007-12-20, 04:09
Bannlyst
Jag undrar vilka regler det finns för skvallertrådar. Om en person tidigare har varit tex idrottare eller artist, men inte är lika känd nu för tiden. Kan man då skapa en skvallertråd om denna person? Det är väl bara hyfsat välkända personer som det får skapas trådar om, inte fd kändisar? Eller har jag fel? Är det inte så att tveksamma trådar bör låsas?

Jag värnar yttrandefriheten här på FB. Men ska man verkligen kunna starta trådar om vem som helst? En gammal granne till mig har för ett antal år sedan spelat hockey i elitserien. Han var dock mest med i fjärdekedjan och var alltså ingen superkändis. Men innebär detta att jag kan skapa en tråd om honom? Låter lite sjukt i så fall
Citera
2007-12-20, 07:52
Medlem
Den inofficiella gränsen går vid 1000 Googleträffar.
Citera
2007-12-20, 08:56
Medlem
Datasjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .LA.
Den inofficiella gränsen går vid 1000 Googleträffar.
Det känns ju som rätt mycket ändå. Alla kommer ju tex ihåg att det var en "artist" vid namn D*n T*llberg som knullade barn på 80-talet. Han får bara 659 träffar på Google, fast det stiger nog snart.
Citera
2007-12-20, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Datasjon
Det känns ju som rätt mycket ändå. Alla kommer ju tex ihåg att det var en "artist" vid namn D*n T*llberg som knullade barn på 80-talet. Han får bara 659 träffar på Google, fast det stiger nog snart.
Utan * blir det ungefär 4 570 träffar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in