Citat:
Ursprungligen postat av Urandir
Var absolut inte så det skedde, så mycket kan jag säga. Jag märkte att jag var ruskigt full, men samtidigt hade jag aldrig haft en dålig upplevelse förr och jag tänkte därför i stort sett "Big deal om jag dricker lite till", sen slår allting på samtidigt och då är det försent, jag har aldrig sett en fylla som någonting som är "skoj", det är mest för att vara social med resten av folket i omgivningen som bjuder en på dricka, man bjuder tillbaka och sen så ska man helt plötsligt bjuda samt ta en shot motsvarande varje person man går förbi

Du tycker alltså inte att ett alkoholrus är kul eller skönt?
Då förstår jag inte varför du dricker dig berusad över huvud taget.
Jag hade väldigt svårt att sluta dricka när jag var på "topp" så att säga, förr i tiden.
Bråttades med det ganska mycket, jag gjorde väll inga storplaner kring det utan körde på i vanlig anda med tanken om att ta det lugnt som mitt enda försvarsvapen.
Det gick ju aldrig som jag egentligen hade tänkt utan jag kunde dricka precis hur mycket som helst för jag mådde ju aldrig dåligt när jag drack,
inget illamående och jag däckade inte utan stupade när det inte fanns något kvar att dricka eller pga kroppen stänges av.
Men jag var ifrån alkoholen i rätt långa omgångar för några år sedan, kunde gå 1 år utan att jag drack och idag så kan jag inte dricka likadant längre.
Jag blir aldrig lika berusad längre då jag inte klarar av att gå över en viss nivå, kroppen säger helt enkelt ifrån när jag når en gräns, vilket givetvis känns mycket bra.