Som moderator i Mac-forumet är jag oerhört nöjd med det. Stämningen är bra, aktiviteten är fullt godkänd, alla är trevliga mot varandra och hjälpsam samt att det hela tiden trillar in nya användare som nyligen hittat till Mac-forumet och till Mac-världen. Verkligen skojigt att se!
Jag vill därför tacka alla användare för att ni gör ett fantastiskt forum. Så god jul på er alla och ett gott nytt år!
Får ställa mig i hörnet för nya mac-användare och jag tycker som du att detta forum är alla tiders!
Jag blir nog dessutom mer aktiv här med tiden.
God jul på dig också
bytte till macbook pro från pc för någon månad sedan så det har redan varit julafton för mig i år men för alla andra önskar jag en god jul och en mactastiskt nyår.
Håller med att stämningen är kanon. För något jag märkte speciellt mycket när jag bytte till mac är att det är en otrolig skillnad på attityden på mac och pc forum. Detta är då inte speciellt just inriktad på flashback.
Man kan exempelvis ställa en ganska simpel fråga som hur man installerar program och då får man hjälp med en trevlig attityd. Om jag då skulle ställa en sådan fråga på ett pc-forum så skulle alla ord från n00b, dumskalle osv flyga ut.