Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-12-19, 21:03
Medlem
Hundvalps avatar
Som rubriken lyder! Vad kan problemet vara? Hur gör jag för att åtgärda det?
Citera
2007-12-19, 22:01
Medlem
Kellermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvalp
Som rubriken lyder! Vad kan problemet vara? Hur gör jag för att åtgärda det?

Mobilmodell? Berätta hur du går till väga när du försöker koppla osv osv. Kan finnas miljoner fel, anslutningsfel, felkopplongar osv. Så berätta mer, annars förstår ingen någonting.
Citera
2007-12-19, 22:26
Medlem
Hundvalps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellerman
Mobilmodell? Berätta hur du går till väga när du försöker koppla osv osv. Kan finnas miljoner fel, anslutningsfel, felkopplongar osv. Så berätta mer, annars förstår ingen någonting.
Så här ligger det till. Varje gång jag har tänkt ladda min mobil via USB'n så kommer det alltid upp en fråga om man vill installera drivrutiner till datorn för mobilen. Jag svarade då Nej varvid det alldrig kom upp igen vilket för skönt, men nu är jag angelägen att på tillbaka det, dvs att kunna installera drivrutinger.

Sony Ericsson K750i
Citera
2007-12-19, 22:31
Medlem
Tvonds avatar
Är väll bara att installera pc suite från cd du fick med luren alt tanka ner från sonyericssons hemsida. För att laddaningen sak fungera på SE lur via usb ska fungera måste pc suite in är i alla fall så på min tre SE lurar.
Citera
2007-12-19, 23:46
Medlem
Hundvalps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvond
Är väll bara att installera pc suite från cd du fick med luren alt tanka ner från sonyericssons hemsida. För att laddaningen sak fungera på SE lur via usb ska fungera måste pc suite in är i alla fall så på min tre SE lurar.
Men jag vill inte ha PC suite, är bara intrerrad av att föra in och ut biler från mobilen
Citera
2007-12-20, 02:45
Medlem
jallaballas avatar
Ladda ner pc suite så medföljer drivrutiner. Du behöver inte installera pc suite för att installera dem.
Citera
2007-12-20, 02:49
Medlem
The Razors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvalp
Men jag vill inte ha PC suite, är bara intrerrad av att föra in och ut biler från mobilen

Har faktiskt en likadan modell som du, och PC suite hittar inte ens min mobil när jag ansluter till datorn, dock så får jag (Med lite tur) upp mobilen som en USB enhet i utforskaren.
Citera
2007-12-20, 08:22
Medlem
Koppla in mobilen, högerklicka på den här datorn och välj hantera, gå till enhetshanteraren, hitta mobilen och välj avinstallera. När allt är klart så rycker du ut mobilen och trycken in den igen. När du får frågan om att installera drivrutiner så väljer du katalogen med drivrutiner i CDn och låter allt installeras
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in