2007-12-19, 20:59
Medlem
Tjena,

Har bestämt mig nu....efter otaliga fyllor, minnesluckor och ångest så är det dags för en "vit månad". Tänkte att januari skulle passa bra då det är en jävla tråkig tid på året.

Den största orsaken till beslutet är väl att man är trött på ångesten man får dagen efter. Super till ordentligt varje helg och gör oftast något dumt. Har även sårat många av de jag verkligen gillar.

Efter denna vita månad så hoppas jag på att man kan fortsätta dricka som en normal människa och att folk ser en på ett annat sätt. Inte som killen som jämt blir fullast................

Är det någon som hänger med...
Citera
2007-12-19, 21:07
Medlem
Vobblers avatar
Visst, du lär må bättre under den vita månaden, men sen lär du vara tillbaka i samma gamla goda stil. Tro mig, jag vet.

Men det är väl bra att du har insett att du inte fungerar så värst bra ihop med alkohol.
Citera
2007-12-19, 21:09
Medlem
Januari är som du säger en jävligt tråkig månad, därför måste man supa så man har någontign att fördriva tiden med.
Citera
2007-12-19, 21:21
Medlem
siarens avatar
Jag stkulle vänta till november. Det brukar vara den tråkigaste månaden . November 2009 förstås.

Nej, lycka till! Det kan vara vettigt att återhämta sig ibland, så man kan ta i med mer kraft nästa gång.
Citera
2007-12-19, 21:31
Medlem
Eller så kör man på februari som är året kortaste månad
Citera
2007-12-19, 22:40
Medlem
perezhiltohs avatar
Din kropp kommer återhämta sig något under denna månanden, du kommer inte att tåla lika mycket...

Men du kommer att vara likadan i mars..
Citera
2007-12-19, 23:01
Medlem
Men kom igen nu...var lite positiva

Man är ju utdömd innan man ens har börjat..
Citera
2007-12-19, 23:11
Medlem
Fieldleafs avatar
Tycker det verkar vara ett bra initiativ. Kämpa på bara
Citera
2007-12-19, 23:13
Medlem
slabadans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finskafaran
Januari är som du säger en jävligt tråkig månad, därför måste man supa så man har någontign att fördriva tiden med.
Citera
2007-12-19, 23:14
Medlem
slabadans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analex
Eller så kör man på februari som är året kortaste månad
Bra tänkt där.
Citera
2007-12-19, 23:16
Medlem
quaertys avatar
Jag har faktiskt bestämt mig för att göra samma sak. Även om jag misstänker att jag är minst ett decennium äldre än du och gör det av andra orsaker, så känns det som ett bra beslut. Jag gör det främst för att bryta en pundig svensk vana. Misstänker tyvärr att du kommer vara exakt samma fyllesvin i februari som du var i december. Ledsen. Däremot kommer nog din skadade lever värdesätta semestern, det hoppas jag att min gör hur som helst.

Lycka till.
Citera
2007-12-19, 23:20
Medlem
Trollishs avatar
Jobbigt, haru lite pengar den månaden så du måste spara ellr?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in