2007-12-18, 16:39
Medlem
pajkens avatar
Jag har fastnat i Crysis, jag vet inte vad jag ska göra. Kommer inte längre.
Jag har räddat chines bruden och skjutit sönder pansarvagnarna. Jag hittar inte gisslan, letat över hela byn.

Bild:
[IMG]http://img513.imageshack.us/img513/1401/crysisqq3.jpg[/IMG]
2007-12-18, 17:50
Medlem
Kinesen är väl gisslan? jag räddade inga andra iaf.
Psyko fixar det.
2007-12-18, 18:28
Medlem
pajkens avatar
Finns det fler gisslan än kinesen?
Edit: händer inget när jag räddat henne och förstört tanksen.
2007-12-18, 19:11
Medlem
Vad jag kommer ihåg springer man bara till nästa punkt efter det.
Kan såklart ha fel dock.

förresten:
http://www.gamespot.com/features/6182906/p-9.html
2007-12-18, 22:43
Medlem
Ja, kinesen är gisslan, förstör pansaret så tar psycho hand om gisslan, nu ska du bara springa vidare till nästa punkt och ansluta dig till prohpet
2007-12-21, 17:28
Medlem
Jag har kommit till man ska börja flyga och fan det är bokstavligen omöjligt. Man blir nedskjuten hela tiden. Någon som vet hur man ska klara sig bättre. Blir lack så in i helvete
2007-12-21, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Jag har kommit till man ska börja flyga och fan det är bokstavligen omöjligt. Man blir nedskjuten hela tiden. Någon som vet hur man ska klara sig bättre. Blir lack så in i helvete
Ligg still i luften, skjut på max avstånd och fokusera på en fiende. Förhoppningsvis kommer dom rakt på en i sänder och är skitenkla att skjuta ner. Har inte testat detta på svårighetsgrad "Delta" än, men det har funkat mer eller mindre bra på de andra svårighetsgraderna. Blir du jagad av något är du så gott som körd eftersom dom sitter som plåster på dig.
2007-12-22, 21:01
Medlem
cherms avatar
Pansaret vid kinesbruden??

Hur skjuter man ner dom???ska man hämta nåt vapen (isf var hittar man det?) elr e det bara o skjuta??
2007-12-24, 19:51
Medlem
F.Ks avatar
Har också ett problem! Jag är på sista bossen och har spräng luckan som man ska skjuta in nuken i. Men den Tac:en låser sig inte på målet! Riktigt irriterande!! Nån som har haft samma problem och fixat det?

Edit: BLIR TOKIG! har gjort om det 10ggr nu och det går aldrig!
2007-12-25, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cherm
Hur skjuter man ner dom???ska man hämta nåt vapen (isf var hittar man det?) elr e det bara o skjuta??
Vapnet är en vanlig RPG och finns i samma hus som Gisslan, på botten snett åt höger från trappan. Rekomenderar att man stealthar och kommer in bakom tanksen innan man försöker ha sönder dom, eller alternatvt skjuter sönder luckan.
2008-02-24, 01:26
Medlem
HAr också ett problem nu ,
jag e på HArbor, har precis sprängt de stora Fartyget, och dödat alla i hamnen , men jag de händer inget efter de
hur ska jag göra ?
2008-02-24, 01:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av (-_-)
HAr också ett problem nu ,
jag e på HArbor, har precis sprängt de stora Fartyget, och dödat alla i hamnen , men jag de händer inget efter de
hur ska jag göra ?

Du sparar stänger av avinstalerar och slänger skivorna
Sen när du får problem så postar du i rätt tråd, finns en på ca 2000 inlägg. Säkert 2 dussin som har skrivigt samma eller liknande fel
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in