2020-07-10, 20:13
Medlem
L-illuminatos avatar
Hur ser det ut för Eurotalk kör de nu eller är hälften av uppställningen på semester då de inte räknat med ligafotboll i Juli?
Citera
2020-07-29, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L-illuminato
Hur ser det ut för Eurotalk kör de nu eller är hälften av uppställningen på semester då de inte räknat med ligafotboll i Juli?

Noa har saknats ända sedan corona blossade upp vilket gjort att Marcelo blivit så gott som ordinarie. David Fjäll har inte synts till särskilt ofta på sistone han heller, och även Martin har saknats en del vilket lett till att Jesper Hofmann har varit med flera gånger.
Citera
2020-07-29, 21:22
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piatek
Noa har saknats ända sedan corona blossade upp vilket gjort att Marcelo blivit så gott som ordinarie. David Fjäll har inte synts till särskilt ofta på sistone han heller, och även Martin har saknats en del vilket lett till att Jesper Hofmann har varit med flera gånger.
Noa är ju ändå totalt värdelös.
Citera
2020-07-30, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Noa är ju ändå totalt värdelös.

Haha, det vet jag inte om jag håller med om. Jag tycker att han är kunnig inom både Premier League och Allsvenskan.
Citera
2020-08-06, 16:44
Medlem
L-illuminatos avatar
Har helt ersatt Eurotalk med
Tutto Balutto och Disko/Noa

Har alltid lite svårt för Willbacher och hans huliganism/ultras romantik men han har faktiskt mognat.

Han och DK kan ju tävla om vem som är bäst i att utala dåliga namn. Från Eurotalk saknar jag egentligen bara Måsen med hans marknadsekonomiska instick kring fotbollen.

Gusten är ren och skär klass funkar inte i TV rutan men gör sig riktigt bra i Pod-fotmat.

Fattar aldrig varför Gusten inte spelade för BP;
Hur kan man komma från Vällingby ha en farsa som spelat i BP och sedan sätta båda sina ungar i Spånga så man säkrar deras öde att de blir fotbollsinvalider innan de når senior ålder?
Citera
2020-08-17, 18:58
Medlem
tjenaretjenares avatar
Jag gillar Borell då han sticker ut men ju mer man hör honom desto mer slående blir det om hur lite han kan om fotboll överlag.
Citera
2020-08-18, 14:01
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjenaretjenare
Jag gillar Borell då han sticker ut men ju mer man hör honom desto mer slående blir det om hur lite han kan om fotboll överlag.

Ja han är ju stöpt i där han var tyckare i ett print magazine på 80-90 talet och där han helt enkelt i egenskap till sina språkkunskaper kunde bara rippa saker och från Gazettan, France Football, och Brittisk media som Svenskar bara svalde då tillgången till internationell sportpress "Pre Internet" var väldigt begränsad.

Efter nätets intåg har han mest fokuserat på att agera motvalls och romantisera kring sina käpphästar ¨
För att öka i troväridighet försöker han likt Erik Niva kontextualisera fotbollen i ett samhällsperspektiv så att man lyfter blicken från själva sakkunskapen.

Men tycker hans kunskaper är i paritet med resten av panelen särskilt Noa & Fjäll.

Får jag fråga om du sett något avsnitt nyligen?
Citera
2020-08-18, 16:43
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ja han är ju stöpt i där han var tyckare i ett print magazine på 80-90 talet och där han helt enkelt i egenskap till sina språkkunskaper kunde bara rippa saker och från Gazettan, France Football, och Brittisk media som Svenskar bara svalde då tillgången till internationell sportpress "Pre Internet" var väldigt begränsad.

Efter nätets intåg har han mest fokuserat på att agera motvalls och romantisera kring sina käpphästar ¨
För att öka i troväridighet försöker han likt Erik Niva kontextualisera fotbollen i ett samhällsperspektiv så att man lyfter blicken från själva sakkunskapen.

Men tycker hans kunskaper är i paritet med resten av panelen särskilt Noa & Fjäll.

Får jag fråga om du sett något avsnitt nyligen?

Jag missar aldrig ett eurotalk avsnitt.
Citera
2020-08-18, 16:59
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:

Även efter den ökända väggen`? Creature of habbit, själv är jag stolt över mig själv att jag seglat vidare med Tutto och Noa/Disko. Saknar egentligen bara Åslund.
Citera
2020-08-18, 17:00
Medlem
L-illuminatos avatar
Citat:

Berätta lite mer om hur det är nu för tiden?
Vad har varit bra vad har varit sämre?
Citera
2020-08-18, 17:03
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Berätta lite mer om hur det är nu för tiden?
Vad har varit bra vad har varit sämre?

Det är sig likt de har inte ändrat något än med måndags eurotalk.
Citera
2020-08-18, 17:12
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Även efter den ökända väggen`? Creature of habbit, själv är jag stolt över mig själv att jag seglat vidare med Tutto och Noa/Disko. Saknar egentligen bara Åslund.

Det sköna är att Noa Bachner knappt varit med på länge han blir så jobbig med sin politiskt korrekthet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in